[vb6/vb.net] Joystick gegevens uitlezen

Pagina: 1
Acties:
  • 209 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aushyro
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07-09-2023
Hallo mensen,

Is er een stuk code die aangeeft of een joystick bezig is met 'vibreren'?

Ik heb al ver gezocht naar joystick API's, maar allemaal kunnen ze alleen de stand van knoppen weergeven.

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aushyro
Dit is niet helemaal wat ik zocht, deze code is voor C en ik zoek code voor VB, maar ik zoek nog even verder... Ik ben intussen de SDK van DirectX aan het downloaden, misschien kom ik daar nog wijzer uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aushyro
in de SDK kan ik alleen C++ examples vinden :S

Iemand?

[ Voor 10% gewijzigd door Aushyro op 02-06-2009 00:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Je kunt allicht, maar pin me d'r niet op vast, met een API call wel die GetForceFeedbackState uitlezen maar waarom wil je dit in een prehistorisch product als VB6 terwijl je (gratis en voor niets) VB.Net kunt downloaden? Dan kun je gebruik maken van Managed DirectX.

Verder moet de code die je gevonden hebt in C++ en whatever ook om te zetten zijn naar VB(.Net danwel 6).

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woy
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
In PRG verwachten we wat meer inzet van de TS. In je starpost vraag je alleen om een stukje code, en als iemand dan een link geeft naar een functie waar je misschien mee kunt doen wat je wilt zeg je alleen dat het in C is in plaats van VB.

We zijn hier geen helpdesk, en je zult dus zelf moeten proberen om het om te zetten naar de taal van jouw keuze. Als je concrete problemen tegen komt tijdens het implementeren kun je een nieuw topic openen, maar lees dan wel even: PRG beleid en Quickstart door.

We verwachten bij een probleem dus minstens wat relevante code, en ook dat je duidelijk uitlegt wat je allemaal al geprobeerd hebt en wat daar niet mee wil lukken.

“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.