Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik ben redelijk nieuw op het gebied van dit forum en misschien is dit dus al eens voorgesteld maar ik kon er geen topic over vinden.

Het ging mij er namelijk om dat er nergens filmreviews te vinden zijn. Nou weet ik wel dat dat ook geen topprioriteit is maar omdat er toch aardig wat aandacht uitgaat naar afspeelmateriaal voor films (lees grafische kaarten en tv's) dacht ik aan reviews over films. Ik kijk zelf namelijk nogal wat films en dacht dat het misschien handig was, om net als bij bijvoorbeeld een gamereview, mede tweakers van slechte films te behoeden. Met vriendelijke groet,

Thomas

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Stop AI Slop

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21-01 06:28

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

IMDB is je vriend als het om films draait.

[ Voor 46% gewijzigd door AllSeeyinEye op 01-06-2009 23:15 ]

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 27-01 15:28
Hoi Gracus :) Welkom op GoT.

De inhoudelijke kant van films zoals reviews zijn in andere topics op het forum te vinden, en dit subforum leent zich er niet voor. Je komt helaas nog niet voor de Huiskamer in aanmerking, maar als je genoeg je best doet op het forum kan dat vanzelf komen ;)

Dit topic is gesloten.