Toon posts:

Sony Multiscan CPD E200 17" FD Trinitron

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb ik vandaag na 3 slechte Hansol monitoren mijn nieuwe Sony Multiscan CPD E200 17"FD Trinitron ontvangen, blijkt die ook niet helemaal lekker te zijn. Heb ik weer. In 2 maanden 4 monitoren en nog geen goede :-(((
Ik moet zeggen deze heeft een dijk van een beeld, alleen zie je aan de rechterkant met een witte achtergrond een lichtblauwe vlek. Dit zie je alleen aan de rechterkant, voor de rest is alles prima. Naja, morgen Informatique maar even bellen voor deze klacht, dit was ook nog de laatste die ze in huis hadden van dit type...Maar met de service die ze hebben zal dit ook geen problemen opleveren denk ik. Is alleen wel vervelend aan het worden....

Verwijderd

Toevallig (?) op een amerikaans forum ook een slechte ervaring gelezen van iemand met een E-serie Sony....
Die was daar niet happy mee. Misschien dat alleen de echt dure Sony's echt beter zijn.
Maar ik ga echt niet meer dan 2.000 voor een 19" uitgeven.

• JungleJim
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:45
Ik heb een E400 met hetzelfde probleem bij Sony afgeleverd voor reparatie :(

Uit welke week is ie eigenlijk? Bij de E400 kun je dat zien door een paar seconden de menu knop ingedrukt te houden, misschien dat dat bij een E200 ook werkt.