Ik weet het, waarschijnlijk heb je deze topictitel al een keer of 20 voorbij zien komen, en ja, ik heb de vorige al doorgelezen. Ik zit echter nog met een ander probleem. Het probleem is bij een laptop, waarvan de CD/DVD speler kapot is. Ik heb wel een Windows XP CD, maar de CD speler van de laptop is kapot, dus ik kan er niks mee. In principe hoeft Windows niet eens op de laptop; ik wil alleen bij de bestanden kunnen, en deze eraf halen en op een externe schijf zetten (welke ik al in bezit heb), dus ik hoef echt alleen maar bij de bestanden te komen. Ik zie hier een paar mogelijkheden toe:
-Harde schijf uit de laptop halen, aansluiten op een andere PC, en bestanden eraf halen (is dit aan te raden?)
-CD speler repareren, maar ik zou niet weten hoe
-CD speler eruit halen, en een nieuwe erin doen, maar weet niet of dit verstandig is bij laptops, en het kost weer geld
-Op de een of andere manier de laptop USB bootable maken (USB boot staat niet bij bootmenu), ook hier zou ik niet weten hoe het moet
-Een network boot opzetten, maar heb hier geen ervaring mee, heb gegoogled maar kon niet echt duidelijke en simpele how-to's vinden voor mijn probleem, en ik weet niet eens of ik dan wel bij de bestanden kan
Als iemand mij kan vertellen hoe ik dit het beste kan oplossen, erg graag.
Dank!
-Harde schijf uit de laptop halen, aansluiten op een andere PC, en bestanden eraf halen (is dit aan te raden?)
-CD speler repareren, maar ik zou niet weten hoe
-CD speler eruit halen, en een nieuwe erin doen, maar weet niet of dit verstandig is bij laptops, en het kost weer geld
-Op de een of andere manier de laptop USB bootable maken (USB boot staat niet bij bootmenu), ook hier zou ik niet weten hoe het moet
-Een network boot opzetten, maar heb hier geen ervaring mee, heb gegoogled maar kon niet echt duidelijke en simpele how-to's vinden voor mijn probleem, en ik weet niet eens of ik dan wel bij de bestanden kan
Als iemand mij kan vertellen hoe ik dit het beste kan oplossen, erg graag.
Dank!