P4 540 775 socet cooler vervangen

Pagina: 1
Acties:

• Khatarian
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 25-01 17:01

Khatarian

Omdat regen meestal valt...

Topicstarter
Beste tweakers,

ik wil de stock cooler van intel vervangen door een nieuwe voor een 775 socet maar het lastinge is, de cooler moet ongeveer even groot zijn in iedergeval niet hoger en breeder omdat er een soort "trechter" voor zit om van het side pannel lucht naar de cooler te laten gaan.

ik heb al gekeken naar een nieuwe cooling ik ik kwam op een Zalman CNPS7000C-Cu uit mijn vraag is nu is deze goed en ongeveer even groot

Intel i9 9900K || Gigabyte Aorus z390 Ultra || MSI Aero RTX 2080 || 32 GB DDR4 || Samsung Evo 970 1TB

• thijszor
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 26-12-2025
Google eens naar resultaten? dat zal iemand ook doen als deze je vraag wilt beantwoorden, maar dat kan je heel gemakkelijk zelf :)

• AlexanderB
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22-12-2025

AlexanderB

7800 rpm

die trechter naar de deur kan je dr gewoon af halen :) afhankelijk van hoe je kast in elkaar zit, kunnen we iets gerichter advies geven.. dus.. welke kast? :)

• SECURITEH
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 27-01 10:25

SECURITEH

Man of legend.

Die trechter kan je er meestal gewoon af schroeven.

• Khatarian
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 25-01 17:01

Khatarian

Omdat regen meestal valt...

Topicstarter
waar kan ik het type kast vinden?

Intel i9 9900K || Gigabyte Aorus z390 Ultra || MSI Aero RTX 2080 || 32 GB DDR4 || Samsung Evo 970 1TB

Verwijderd

Als het niet op/in de kast te vinden is, dan biedt een fototoestel uitkomst, is sowieso duidelijker voor iedereen hier denk ik.

Overigens heb ik hier een Zalman CNPS7500-AlCu LED (blauwe led, incl. een Zalman Fan Mate 2 controller) staan, welke ik eens wilde installeren, maar die paste niet. In de handleiding stond dat hij geschikt was voor alle mobo's met die socket (ook voor veel meer sockets), behalve een handjevol moederborden die van die torentjes te dichtbij hebben staan. Goh, wat had ik een mazzel, ik had juist een van die mobo's..

Ik weet niet of er een soort van 2ehands sectie is op deze website, maar je zou hem van mij over kunnen nemen ;)

• Wannial
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-01 16:39
tadaaah
http://tweakers.net/aanbod/

vraag & aanbod :-)

Verwijderd

Ok thanks voor de link ;)
Pagina: 1