Toon posts:

Meerdere VOB als 1 film op externe media HD

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb recent een LaCie multimedia hd gekocht om mijn dvd collectie iets mobieler te maken. Heb met dvd schrink enkele dvd's op die schijf gezet zowel met als zonder video_ts/audio_ts mappen en zowel de hele film als enkel de hoofdfilm met beperkte subs.

Probleem is dat ik mijn hele dvd structuur verlies, de film wordt in 4 losse bestanden afgespeeld die ik tussentijds afzonderlijk moet starten en ik heb ook de ondertiteling nog niet werkend gekregen.
Hoe kan ik ( met dvd schrink?) die bestanden zo ordenen dat mijn hd ze als een film afspeelt?

De manual van LaCie zegt hier verder niets over. Die heeft het over slepen van de bestanden... maar dit zijn legale dvd's..

Ik kan van die losse VOBs niet één file maken omdat de mediaspeler geen bestanden groter dan 2 gb afspeelt.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2009 19:42 ]

• Yippie
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-01 21:47
Ik lees dat die ISO formaat ondersteund, dus maak eem image met bijv Nero van je legale DVD's in het ISO formaat ( NRG is het default Nero formaat ). Dan behoud je dus wel alles, bovendien kan je met elk programma later een copy branden indien gewenst.

Burn image heet de optie, en je moet als brander de Image burner selecteren.

Verwijderd

Topicstarter
Probleem is dat deze HD maar bestanden tot 2 gb kan afspelen (Fat32 met crappy software denk ik). een iso van 4+ gb is daarmee te groot toch?

Nero werkt kennelijk ook al wil je niet branden maar naar een HD kopiëren blijkbaar?

• Pogostokje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-01 21:38

Pogostokje

* twiet *

Dan formatteer je je schijf toch even opnieuw, maar dan als ntfs?

... ook ik heb soms per ongeluk gelijk.

Verwijderd

Topicstarter
Dan staan die films erop als "gewone" data en kunnen ze niet meer op tv worden afgespeeld. Heb niet voor niets een media schijf.

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12:58
Verwijderd schreef op maandag 01 juni 2009 @ 19:27:
Dan staan die films erop als "gewone" data en kunnen ze niet meer op tv worden afgespeeld. Heb niet voor niets een media schijf.
Als er geen bestanden groter dan 2GB op kunnen worden gezet is het sowieso een waardeloze media schijf hè.

Nickname does not reflect reality

Verwijderd

Topicstarter
Voor hen die het zelfde probleem hebben.

Ik het mijn LaCie terug gebracht naar de winkel. Heb werkelijk al het mogelijke geprobeerd om de film als één geheel af te spelen. Het ligt niet aan mijn rips die werken elders nl. wel. Vermoed iets met software.

AJCM
Pagina: 1