Sinds vandaag heb ik windows 7 geinstalleerd op mijn Amilo A1667G laptop.
Wilde graag kennis maken met 7 RC 7100 64bit.
Helaas beschikt deze laptop over een Ati X700 videokaart, en deze wil maar niet werken.
Ik heb diverse drivers geprobeerd van de Ati website,
zowel voor windows 7 als vista en voor xp.
Geen van alle krijgt mijn videokaart aan de praat
Ik heb dit hele forum afgezocht, en 1 topic gevonden.
Een medetweaker rade aan om een gemode driver te installeren namelijk : Cat 8.6 Win 7.
Helaas werkt dit niet.
Op google vind ik ook allerlei truc's , zoals het inf bestand aan te passen.
Om xp drivers te installeren in complatible mode xp sp2 or sp3 etc etc.
Nu heb ik al tig keer Windows update aangeklikt in de hoop dat hij mijn videokaart herkent en een nieuwe driver vind, tot vergeefs.
Als ik zelf kies welke driver ik wil installeren vind ik genoeg stuurprogramma's voor deze X700, zelfs van Microsoft.
Maar telkens krijg ik de melding dat installatie is mislukt of dat al de beste video driver geinstalleerd zijn.
En dan doelt windows 7 op Standaard VGA Grafische kaart.
Ik zou toch heel graag op een grotere resolutie werken, ik speel geen games dus mocht dit lukken met een andere driver hoor ik het graag.
Heeft iemand een Website/driver/oplossing die ik over het hoofd heb gezien ?
Wilde graag kennis maken met 7 RC 7100 64bit.
Helaas beschikt deze laptop over een Ati X700 videokaart, en deze wil maar niet werken.
Ik heb diverse drivers geprobeerd van de Ati website,
zowel voor windows 7 als vista en voor xp.
Geen van alle krijgt mijn videokaart aan de praat
Ik heb dit hele forum afgezocht, en 1 topic gevonden.
Een medetweaker rade aan om een gemode driver te installeren namelijk : Cat 8.6 Win 7.
Helaas werkt dit niet.
Op google vind ik ook allerlei truc's , zoals het inf bestand aan te passen.
Om xp drivers te installeren in complatible mode xp sp2 or sp3 etc etc.
Nu heb ik al tig keer Windows update aangeklikt in de hoop dat hij mijn videokaart herkent en een nieuwe driver vind, tot vergeefs.
Als ik zelf kies welke driver ik wil installeren vind ik genoeg stuurprogramma's voor deze X700, zelfs van Microsoft.
Maar telkens krijg ik de melding dat installatie is mislukt of dat al de beste video driver geinstalleerd zijn.
En dan doelt windows 7 op Standaard VGA Grafische kaart.
Ik zou toch heel graag op een grotere resolutie werken, ik speel geen games dus mocht dit lukken met een andere driver hoor ik het graag.
Heeft iemand een Website/driver/oplossing die ik over het hoofd heb gezien ?
[ Voor 6% gewijzigd door Revocx op 01-06-2009 18:07 ]