Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Office '07] Bestand opgeslagen bij Temoporary files

Pagina: 1
Acties:

• Holograph
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23-11-2015
Hallo!

Dit is mijn laatste hoop, ik heb zojuist een werkstuk ergens opgeslagen en ben het nu kwijt.

Ik opende vandaag een bestand op het Internet, heb het bestand bewerkt, en toen opgeslagen. Het probleem is dat ik geen flauw idee heb waar word m heeft opgeslagen (ja bij temorary files, maar ik heb geen idee waar die staat...) Mijn zoekmachine zoekt alleen op geindexeerde plaatsen, waaronder de temporary files niet horen.

Ik hoop dat iemand me kan helpen (heb geen zin om opnieuw 2 uur te werken aan een of ander onzin verslag...

Sjors

• kraats
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12:01

kraats

Ik rol

Bij de opties bij het zoeken kun je ook opgeven dat 'ie zoekt naar niet geindexeerde plaatsen en bestanden. Ik neem aan dat je de naam nog wel helemaal weet? Als het bestand nog bestaat zou je 'm in Word trouwens nog gewoon via de laatst geopende bestanden moeten kunnen openen.

Waar is Jos de Nooyer toch gebleven?

• Holograph
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23-11-2015
kraats schreef op maandag 01 juni 2009 @ 17:24:
Bij de opties bij het zoeken kun je ook opgeven dat 'ie zoekt naar niet geindexeerde plaatsen en bestanden. Ik neem aan dat je de naam nog wel helemaal weet? Als het bestand nog bestaat zou je 'm in Word trouwens nog gewoon via de laatst geopende bestanden moeten kunnen openen.
Hij vind m nog steeds niet :(

EDIT:

ik heb het verslag maar opnieuw gemaakt, en dit keer wel goed opgeslagen ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Holograph op 02-06-2009 17:02 ]