Ik heb het volgende vage probleem en hoop dat iemand het herkend of een oplossing weet
Pc freezes/hangt in games maar het is compleet random soms doet ie het uren niet dan ineens een paar keer in een paar minuten.
Het beeld freezed en het geluid looped..soms kan ik de muis bewegen soms niet.
Dit alles duurt ongeveer 5/6 seconden dan gaat alles weer gewoon verder.
Ik krijg geen foutmeldingen,en als ik aan het surfen ben of andere desktop activiteiten gebeurt er nixx..tis alleen tijdens gamen.
Zover gezien in World of Warcraft (zowel windowed als non windowed mode) Dawn of War 2 , Empire total war en,Farcry 2 en Alone in the Dark.
Acties die ik tot nu toe heb ondernomen :
-Windows opnieuw geinstaleerd en alle drivers etc. gechecked op laaste versie.
-Bios geupdate naar de laaste versie
-Geheugen in de de bios op 1.65v gezet zoals erbij vermeld stond (was eerst auto)
-Temp gechecked van gpu en cpu
-Cpu idle 37/38 full load 70/71
-Gpu desktop 45 , in games 74/75
De videokaart is een Asus GTX285 top maar die zat al op het oude P5QL-E moederbord met een Intel Q6700 cpu,daar had ik deze problemen niet.
Huidige hardware:
-Asus P6T
-Intel core I7 920
-Geheugen Corsair 3x2GB DDR3 SDRAM PC12800 CL8.0 XMS3
-VGA Asus GTX285 Top
-PSU Coolermaster real power 850 watt
Pc freezes/hangt in games maar het is compleet random soms doet ie het uren niet dan ineens een paar keer in een paar minuten.
Het beeld freezed en het geluid looped..soms kan ik de muis bewegen soms niet.
Dit alles duurt ongeveer 5/6 seconden dan gaat alles weer gewoon verder.
Ik krijg geen foutmeldingen,en als ik aan het surfen ben of andere desktop activiteiten gebeurt er nixx..tis alleen tijdens gamen.
Zover gezien in World of Warcraft (zowel windowed als non windowed mode) Dawn of War 2 , Empire total war en,Farcry 2 en Alone in the Dark.
Acties die ik tot nu toe heb ondernomen :
-Windows opnieuw geinstaleerd en alle drivers etc. gechecked op laaste versie.
-Bios geupdate naar de laaste versie
-Geheugen in de de bios op 1.65v gezet zoals erbij vermeld stond (was eerst auto)
-Temp gechecked van gpu en cpu
-Cpu idle 37/38 full load 70/71
-Gpu desktop 45 , in games 74/75
De videokaart is een Asus GTX285 top maar die zat al op het oude P5QL-E moederbord met een Intel Q6700 cpu,daar had ik deze problemen niet.
Huidige hardware:
-Asus P6T
-Intel core I7 920
-Geheugen Corsair 3x2GB DDR3 SDRAM PC12800 CL8.0 XMS3
-VGA Asus GTX285 Top
-PSU Coolermaster real power 850 watt