[MMORPG] QrimeClub

Pagina: 1
Acties:
  • 655 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turb0Turb0
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22:28
Vandaag wil ik wat gaan vertellen over een game op internet die ik vaak speel en erg leuk vind, het spel is nog niet zo heel erg bekend maar begint al aardig te lopen en breid zich uit door Nederland.

Het is een Maffia spel en heeft niet de dingen die je misschien verwacht maar als je eenmaal in een familie zit en alles onder de knie krijgt ga je het vast leuk vinden maar daar over later.

Je begint als Scum en je start kapitaal is 2,500 contant en 10.000 op je bank dat is nog niks in vergelijking met de mensen die het spel al een maand spelen die hebben soms wel 10 a 100 miljoen op de bank staan.

Je hebt als begin wapen een mes en je moet zorgen dat je, je wapen ervaring om hoog krijgt door te trainen je zal ook wapen ervaring kunnen trainen door andere gangsters aan te vallen om ervaring erbij te krijgen.

Het geld verdien je door misdaden te plegen en auto's te stelen. Je hebt verschillende auto's die van verschillende waarden. Je kunt ze op verschillende manieren stelen, door een ruit in te slaan of van een boot af te halen, door dat je dat doet krijgt de auto wel schade dat verschilt ook per keer het kan 1,000 zijn maar ook 30,000 in de garage moet je die auto repareren en kun je hem schade vrij weer door verkopen en zo kom je aan je geld.

Door dat je die misdaden doet en overvallen pleegt krijg je telkens een beetje meer % erbij dat heb je nodig om naar de volgende rank te gaan
- Scum
- Pee Wee
- Thug
- Gangster
- Hitman
- Assassin
- Boss
- Godfather
- Legendary Godfather
- Don
- Respectable Don
- Legendary Don

Door al die misdaden en auto's pikken kun je wel is in de gevangenis terecht komen het enigste wat je daar aan kan doen is om je door een vriend te laten uit breken doe je dat niet dan zit je 2 min in de gevangenis en kun je niks doen.

Je wilt verder in het spel ook iemand goed kunnen aanvallen om geld te pikken of hem zelfs te vermoorden, daarvoor heb je wel de juiste wapens nodig en de wapen ervaring.
Als eerst zul je toch je wapen ervaring omhoog moeten krijgen met trainen, daarna moet je veel geld verdienen want een wapen is niet goedkoop.
Zodra je dat allemaal hebt moet je een goed wapen kopen om de mensen te kunnen vermoorden.

Hoeren is in dit spel het simpelste wat er is je gaan naar hoeren pimpen en je klikt op het knopje pimp als het scherm geladen is dan krijg je te zien hoeveel hoeren jij in het red light ditrict neer kan zetten. Hoeren pimpen verschilt per keer dus de ene keer kun je 11 hoeren pimpen maar de andere keer ook 20 of 21.

Ik hoop dat ik jullie nu iets meer heb laten weten over QrimeClub het spel dat ik vaak speel en wie weet gaan jullie het ook wel leuk vinden.
Neem is een kijkje op de site:

http://www.qrimeclub.nl/

Ik zat er aan te denken om met ze alle een familie te gaan starten en het spel te gaan overheersen, als je interesse hebt laat het hier weten of stuur een privé bericht.

Gegroet.

[ Voor 0% gewijzigd door een moderator op 01-06-2009 14:31 . Reden: referral linkje weggehaald ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is niet echt een MMORPG dus? weer een simpele maffia browser waarvan er al 1000e zijn?

Ze moeten hier is een echte mmorpg van maken, zou volgens mij veel potentie hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 01 juni 2009 @ 16:03:
Dit is niet echt een MMORPG dus? weer een simpele maffia browser waarvan er al 1000e zijn?

Ze moeten hier is een echte mmorpg van maken, zou volgens mij veel potentie hebben.
Zo te zien is het niet zomaar een standaard spelletje, 7.000 geregistreerde spelers zie ik en vaak redden de basic downloadable browsergames dat niet.

Ik zal vanavond/morgen eens registreren, misschien is 't wel wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuinstoel
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-01 16:36
Wat een failgame. "Table 'admin_crimeclub.count_missions_all' doesn't exist", kan niet eens registeren, maar ik neem aan dat dit gewoon reclame is want van dit soort games zijn er circa 1000.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01:13
Dat het reclame is was me al duidelijk. Referallink en "Vandaag wil ik wat gaan vertellen over een game op internet die ik vaak speel en erg leuk vind, het spel is nog niet zo heel erg bekend maar begint al aardig te lopen en breid zich uit door Nederland."

Wtf. :P

Van deze games zijn er veeeel. Ik heb er zelf ook in het verleden een aantal gemaakt (zelf gemaakt ja, geen brak criminals script) en het is leuk, maar nooit voor lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 08 juni 2009 @ 17:02:
[...]

Zo te zien is het niet zomaar een standaard spelletje, 7.000 geregistreerde spelers zie ik en vaak redden de basic downloadable browsergames dat niet.

Ik zal vanavond/morgen eens registreren, misschien is 't wel wat.
Maffia en browser? en dan nog durven zeggen dat het niet standaard is! Sorry hoor, maar ROFL :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
We hoeven echt niet voor elk apart Mafia-spel een topic in RPG hoor. Een centraal Mafia-topic zou wellicht wel leuk zijn, maar op deze manier zal het nooit meer worden dan een berg referral-gespam ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.