Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Ghost AI Snapshot?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste lezers,

Ik ben bezig met Ghost console etc. nu kan je via dit console applicaties vrij eenvoudig distribueren over de clients.

Nu wil ik een applicatie creëren om deze via de console te distribueren máár hiervoor heb ik volgens de Ghost Implementation Guide de AI Snapshot voor nodig.

Ik heb alle tools etc. geïnstalleerd van de Ghost 11 cd-rom,maar deze staat er helaas niet tussen. Is dit iets dat verborgen zit ergens in, moet ik dit apart downloaden/aanschaffen?

Wie kan mij hier iets meer over vertellen?

Alvast bedankt!

Martijn

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Ik ben na versie 8 afgehaakt van Ghost en Ghost11 is al vrij oud dus op de site staat er vast weinig meer over. Dus ik kan je niet ver helpen dan even zeggen dat AI = AutoInstall, kom je dat wel tegen?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor je reactie.
Ik dacht sowieso dat Console 11 de laatste was, maar goed dat maakt verder niet zo heel veel uit want het moet wel werken ondanks dat het niet de meest recente versie is.

Ik heb alleen de AIBuilder maar in de handleiding staat een totaal ander pakket namelijk AI Snapshot.

• bunneh
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 28-11 15:23
je moet de ghost client installeren op een client computer , en daar zit dan ai snapshot bij

Verwijderd

Topicstarter
Inderdaad, daar zit die bij.

Bedankt!