Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Ik weet het, het is niet echt done op Got om de volgende vraag te stellen, maar ik ben pretty much ten einde raad. Ik zoek namelijk met spoed een Crumpler Muffin Top 7500 (Black/Mustard), maar ik heb die nodig uiterst donderdagavond. Daarna zit ik twee weken in Toscane, en heb het ding dus echt nodig.
En daar zit dus het probleem. Ik kan werkelijk geen enkele shop vinden die me deze tas kan leveren voor die tijd. Crumpler zelf verstuurt vanuit Duitsland op het moment, en doet er minimaal 2-3 dagen over, en dan heb ik het niet eens over verwerkingstijd van de order. Marktplaats en V&A hier, niets te vinden. Ebay, alleen in Duitsland, zelfde verzenddtijd dus. Normaal is de Pricewatch een grote hulp in het vinden van shops, maar deze tas wordt niet genoemd, en ik vind alleen maar buitenlandse hits op Google. Tijd om even alle fysieke winkels af te rijden, heb ik al helemaal niet op het moment, dus het moet een weborder zijn.

Mijn vraag aan jullie; wie weet er een shop waar ik deze gegarandeerd voor donderdag in huis heb als ik er bestel?

Nogmaals excuse voor het not-done topic, maar ik vermoed dat hier een hoop GoTters zitten die me wel op weg kunnen helpen... ;)

/edit
Pfff... drie kwartier gezocht, geen shops te vinden. Nu kom ik bij Ciao uit, en die list ze :X
Gooi maar weer dicht. |:( 8)7

[ Voor 5% gewijzigd door UltraSub op 01-06-2009 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeFeCt
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-09 08:39

DeFeCt

je wéét toch

Ik denk dat er niemand is die je de garantie gaat geven dat je de tas donderdag in huis hebt, je bent namelijk altijd afhankelijk van een derde partij.. tante pos en daar heb je weinig tot geen invloed op. Typisch gevalletje van volgende keer iets eerder nadenken?

Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyBijster
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 02-09 21:45

RoyBijster

Rocket Scientist

Misschien een rare vraag, maar waarom zo hysterisch voor precies 1 type tas?
Als ie nu echt niet op tijd leverbaar was, dan neem je toch een andere?

I make things.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:48

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Kan me haast niet voorstellen dat een hele vakantie mislukt doordat je één specifieke tas niet hebt. Koop desnoods tweedehands een andere tas die je na de vakantie voor dezelfde prijs doorverkoopt.

Dan regel je daarna de tas die je uiteindelijk echt wilt hebben.

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wolver1ne
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 25-01 07:07
http://www.fotobooms.nl/c.../383/schouder-tassen.html

Kleurencombinatie black olive/pumpkin orange is leverbaar volgens de site. Als je deze tas echt snel wilt hebben, wat maakt een beetje kleur verschil dan uit. Inhoud blijft toch hetzelfde.

Overigens, wrong topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BellySM
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10-09 19:36
Nog even wrong topic dan, zowel Foto Booms als Digital Warehouse in Amsterdam hebben nog wat voorraad. Of ze snel zijn met versturen ken ik alleen goede ervaring van Foto Booms, maar beide hebben echte winkels waar ik graag naar binnen loop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Oh maar het is ook niet zo dat de vakantie hierdoor zal mislukken (ik heb nog een Crumpler The Shrinkle backpack) ;)
Maar het is toch wel erg fijn om meteen de goede te kopen, niet?

Ik heb hem net besteld bij Digital Warehouse. Zou op voorraad moeten zijn, dan ga ik er maar op goed geluk vanuit dat het ook goed komt. Mensen bedankt!!
Pagina: 1