Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• yootje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 29-09 07:24
Deze vakantie ga ik reizen, en ik zal niet in de gelegenheid zijn om vaak achter een computer te zitten. Allereerst omdat ik dat niet wil en ten tweede omdat er denk ik ook niet vaak de mogelijkheid voor is. Ik wil ook graag wat muziek luisteren, wat dat betreft heb ik geen eisen: hij moet mp3-bestanden kunnen afspelen, c'est tout. Geen film, geen ogg, ik hoef geen scherm, niks. Dus ik dacht: vroeger had je al die kleine mp3-spelertjes van een gigabyte met een batterij (dat meen ik me te herinneren tenminste), dus die koop ik wel voor een tientje. Niet dus, nergens meer te krijgen voor zover ik kon zien.

Ik zoek dus een goedkope mp3-speler die met batterijen werkt, aangezien ik de mp3-speler niet vaak met USB zal kunnen opladen. Mijn oog viel ook al op de Creative MuVo T100 die je voor 20 euro kan kopen, maar de verkoper zei dat een tussenstuk (tussen usb en stopcontact) niet zou werken, klopt dit? Nog andere tips?

Alvast bedankt!

[ Voor 3% gewijzigd door yootje op 01-06-2009 01:25 ]

Verwijderd

Tweedehands valt er misschien nog wat te krijgen.
En meeste oplaadbare MP3 spelers zit wel een transformatortje bij voor in de 220 :)

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Niet helemaal je vraag, maar als je momenteel een MP3speler hebt die zijn stroom via de usb aansluiting krijgt, er zijn genoeg usb laders die werken zonder computer. Waarschijnlijk heb je er zelfs al wel een in huis (meegekomen met een telefoon, mp3speler of ander apparaat wat stroom via de usb krijgt).

Ik vind USB eigenlijk superhandig om te laden omdat ik als ik geen lader heb mijn autoradio, computer of laptop kan gebruiken om iets op te laden en ik ook verschillende USB 220 en 12 volt laders heb liggen.

[ Voor 25% gewijzigd door Marzman op 01-06-2009 01:33 ]

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• Loki.Nya
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15-11 10:22
Ik heb hier een Creative MuVo V100 2GB. Deze werkt gewoon op een AAA batterij. Ik had deze gekocht voor op vakantie.

Kijk eens op kieskeurig.nl, daar kun je onder uitgebreid zoeken selecteren welk type batterij er in moet zitten.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Er zijn USB-adapters die gewoon op het stroomnet passen. Je kunt ze vaak bij de fabrikant zelf kopen (bij een A-merk PMD) of je koopt een (goedkope) universele. Helaas zijn er soms nog wel wat compatibiliteitsissues. Maar doorgaans zal het toch wel werken. Je zou bijvoorbeeld eens bij de Mediamarkt kunnen kijken en dan vragen of je em mag proberen.

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07:41

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Mediamarkt, kruidvat, intertoys, blokker, bcc en menig online winkel hebben usb mp3-spelers (pendrive vorm) die op een AA(A) batterij werken voor ongeveer 15-25 euro... dan heb je minstens een gig aan opslag :)

Ik heb even voor je gezocht! :)

€20 - Intertoys - http://www.intertoys.nl/e...b05d9/Product/View/854999

€20 - BCC - http://www.bcc.nl/product/proline-mp300

In de winkels liggen ze volop als ze online niet kunnen leveren..

€16,96 en 2 gig :> - Wehkamp - http://www.wehkamp.nl/Win...=N0B&ArtikelNummer=712549

[ Voor 18% gewijzigd door Michael Knight op 01-06-2009 01:48 ]

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

• yootje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 29-09 07:24
Bedankt voor de reacties! Ik heb een mp3-speler met batterijen van 15 euro bij de Kijkshop gevonden!

• Malantur
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 18:18

'Let's eat Grandma!' or, 'Let's eat, Grandma!'. Punctuation saves lives.

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07:41

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Zag `m daarstraks in de folder staan!

Veel plezier ermee ;)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Pagina: 1