Deze vakantie ga ik reizen, en ik zal niet in de gelegenheid zijn om vaak achter een computer te zitten. Allereerst omdat ik dat niet wil en ten tweede omdat er denk ik ook niet vaak de mogelijkheid voor is. Ik wil ook graag wat muziek luisteren, wat dat betreft heb ik geen eisen: hij moet mp3-bestanden kunnen afspelen, c'est tout. Geen film, geen ogg, ik hoef geen scherm, niks. Dus ik dacht: vroeger had je al die kleine mp3-spelertjes van een gigabyte met een batterij (dat meen ik me te herinneren tenminste), dus die koop ik wel voor een tientje. Niet dus, nergens meer te krijgen voor zover ik kon zien.
Ik zoek dus een goedkope mp3-speler die met batterijen werkt, aangezien ik de mp3-speler niet vaak met USB zal kunnen opladen. Mijn oog viel ook al op de Creative MuVo T100 die je voor 20 euro kan kopen, maar de verkoper zei dat een tussenstuk (tussen usb en stopcontact) niet zou werken, klopt dit? Nog andere tips?
Alvast bedankt!
Ik zoek dus een goedkope mp3-speler die met batterijen werkt, aangezien ik de mp3-speler niet vaak met USB zal kunnen opladen. Mijn oog viel ook al op de Creative MuVo T100 die je voor 20 euro kan kopen, maar de verkoper zei dat een tussenstuk (tussen usb en stopcontact) niet zou werken, klopt dit? Nog andere tips?
Alvast bedankt!
[ Voor 3% gewijzigd door yootje op 01-06-2009 01:25 ]