Toon posts:

Office 2003 wordt niet uitegerold...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
ik heb een werkend AD domein. Via een Group Policy rol ik al Internet Explorer 8 en Adobe Flash player uit. Ik had ook graag Office 2003 uitgerold, maar dit werkt niet. Alle bestanden van de cd zijn gekopieerd naar een share. En ik heb een MST-bestand gemaakt die de installatie zou moeten overnemen, maar als ik de client-pc opstart, gebeurt er niets... Enkel IE8 en Flash-player wordt uitgerold...
Ik volgde de tutorial op http://ict-freak.nl/2006/12/04/how-to-deploy-office-2003-true-a-group-policy/

groeten

• Rolfie
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:40
Rol je de software computer bases, of user based uit?
Staan je NTFS rechten goed?
Eventvieuwer meldingen al bekeken? Dit geeft vaak een hoop goede informatie van waar het mis gaat.

Verwijderd

Je zou als aanvulling op Rolfie zijn suggesties, kunnen kijken of je op de client -door handmatig de installatiebestanden aan te roepen, office wel kunt installeren.

Verwijderd

Topicstarter
de software wordt net als de rest computer-based uitgerold. Everyone heeft full controll op de map en bestanden en in event viewer zijn er geen meldingen terug te vinden... En office kan wel handmatig geinstalleerd worden...

• ZeRoC00L
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
In de eventlog MOET iets staan, zo niet dan wordt de policy niet toegepast, en heb je misschien rechten op de policy gezet om deze wel/niet uit te rollen.

[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten

• Dysmael
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-08-2019
Draai GPresult eens en kijk of daar wat uit te halen valt, wellicht word de policy wel helemaal niet uitgevoerd zoals ZeRoC00L zegt.

Verwijderd

Topicstarter
de policy wordt wel uitgevoerd want alles staat in één policy... en de rest wordt wel toegepast...

• ZeRoC00L
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Maak dan eens een nieuwe policy met alleen Office daarin. En post wat meer info, het lijkt er een beetje op dat je je probleem dumpt en wij maar met oplossingen moeten komen.

[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Verwijderd schreef op maandag 01 juni 2009 @ 20:09:
de policy wordt wel uitgevoerd want alles staat in één policy... en de rest wordt wel toegepast...
Dat maakt onderhoud en troubleshooting erg lastig.
Wat als je nu een update wil doen naar de nieuwe AR9, maar de rest wil blijven gebruiken?

Split je installaties per package op in een eigen GPO, dan kun je sneller achterhalen wat er mis is dan één software GPO waar 23 verschillende software pakketten in zitten.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Pagina: 1