Ik ben bezig met een prijskaartjetool in Excel. Aan de hand van hoeveel prijskaartjes er gemaakt moeten worden kopieert hij in een lus ook de TextBoxen.
Helaas als ik de deze regel in typ:
maakt Hij zoals in de onderstaande sub te zien is automatisch van de B van Box een kleine letter en krijg ik de foutmelding dat hij de methode of gegevenslid niet vindt.
Hoe los ik dit op?
Helaas als ik de deze regel in typ:
code:
1
| Blad1.TextBox(i).Text = intArtikelNummer |
maakt Hij zoals in de onderstaande sub te zien is automatisch van de B van Box een kleine letter en krijg ik de foutmelding dat hij de methode of gegevenslid niet vindt.

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
| Public Sub Invullen() For i = 1 To dblAantalRijen Sheets("Schaprandklein").Select Range("A" + CStr(i)).Select intArtikelNummer = ActiveCell.Value Range("B" + CStr(i)).Select intOmschrijving = ActiveCell.Value Sheets("Schaprandklein").Select Range("G" + CStr(i)).Select intPrijs = ActiveCell.Value Sheets("Blad1").Select strArtikelnummer = "txtArtikelnummer" & i strOmschrijving = "txtOmschrijving" & i strPrijs = "txtPrijs" & i Blad1.Textbox(i).Text = intArtikelNummer Blad1.Textbox(i).Text = intOmschrijving Blad1.Textbox(i).Text = intPrijs Next i End Sub |