Toon posts:

Leadtek GeForce3 64MB TV-Out

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
stond in de pricewatch voor FL 1819,-

is die het geld waard??? :?

• Knakker
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 31-07 17:39
Heb jij teveel geld, dan JA hij is het geld waard.

Anders dus echt NIET...

Geef mij maar een Warsteiner.

Verwijderd

Tis maar net wat je ervoor uit wil geven!!!

Als je het er voor over hebt en games in hooge resoluties speelt op een mooie 19incher zal ik je hem zeker aanraden,lees de reviews je word er de laatste week mee dood gegooid(Niet dat het erg is hoor :9~)

• P5ycho
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:28
nee dus... je kunt beter je geld storten op giro7666398 voor de stichting 'Help P5ycho aan een G800'

12x 280Wp ZO, 9x 280Wp + 8x 465Wp ZW, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV

• edward2
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 31-01 01:56

edward2

Schieten op de beesten

Niet te snel kopen, de Hercules ProphetIII kost waarschijnlijk 1499, niet dat dat nu gelijk goedkoop is, maar als er zodadelijk meerdere in de pricewatch staan zullen er "goedkoper" tussen zitten.
Of hij het je waard is, is persoonlijk, het van je cash en je eisen af.
Wacht overigens op de officiele benchmarks, het schijnt dat de 10.50 drivers de GF3 nog niet goed ondersteunen..dus die voorlopige benchmarks hebben weinig waarde.

Niet op voorraad.

Verwijderd

Topicstarter
hey wie zegt dat ik hem ga kopen? *D

ik heb net een 2e Radeon 32MB DDR gekocht! :)

edit:
foutje :)

Verwijderd

Op woensdag 28 februari 2001 19:14 schreef limp_bizkit het volgende:

ik heb net een 2e Radeon 32MB DDR gekocht! :)
Gefeliciteerd *D *D !!!!!!

Verwijderd

Hehehe, HEERSCH radeon! :) Ik ben erg benieuwd naar de radeon2.
waarom? GF3 is uitzonderlijk duur, en bied wel wat leuke shit, maar kijk eens naar die Arc demo van de radeon, en bedenk ff wat de radeon II wel eens zou kunnen bieden?
TEvens op 1600x1200 heb ik graag een beetje beeld, iets dat met een gf2 niet echt om naar huis te schrijven is, en voor evt 1500,- mag je wel verwachten dat je beeld zo scherp is dat je denkt naar buiten te kijken als je landschap.psd bekijkt. :)

Verwijderd

Topicstarter
Radeon II gaat idd leuk worden.. maar voorlopig is de normale Radeon ook goed zat.. :)

weet iemand trouwens waar ik een ATi Rage Fury MAXX kan krijgen?? zie hem nergens :'(

zoek die voor mijn 3e systeempie, zit nu een ATi Rage Pro 8MB in en die = :r:r:r:r:r
Pagina: 1