Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• repsaj
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 17-11 22:13
Ik heb een probleempje met mijn telefoon waar ik niet vanaf kom. Namelijk een MicropError op mijn HTC Touch Diamond. *zie afbeelding.
Die error houdt in, dat mijn telefoon wel werkt, maar mijn achtergrondverlichting werkt niet meer. Ik weet zeker dat deze niet kapot is, want heel soms als ik probeer te hardresetten of wat dan ook, krijg ik wel verlichting.
Ik heb op de HTC site de nieuwste firmware gedownload en geupdate, maar dat mocht niet baten. Nog steeds die error..
Wie kan me helpen?

Afbeeldingslocatie: http://img189.imageshack.us/img189/6218/screen01f.png

x

Verwijderd

Jaspur schreef op zondag 31 mei 2009 @ 20:35:
Ik heb een probleempje met mijn telefoon waar ik niet vanaf kom. Namelijk een MicropError op mijn HTC Touch Diamond. *zie afbeelding.
Die error houdt in, dat mijn telefoon wel werkt, maar mijn achtergrondverlichting werkt niet meer. Ik weet zeker dat deze niet kapot is, want heel soms als ik probeer te hardresetten of wat dan ook, krijg ik wel verlichting.
Ik heb op de HTC site de nieuwste firmware gedownload en geupdate, maar dat mocht niet baten. Nog steeds die error..
Wie kan me helpen?

[afbeelding]
Dat wordt een retourtje leverancier. Lees maar even verder op XDA.. klikklik

• repsaj
Wat kan die leverancier dan wel wat ik niet zou kunnen doen?

x

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07:41

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Doe dit dan ff in het HTC Touch Diamond topic ;) Daar ben je ook een bekende..

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Jaspur schreef op maandag 01 juni 2009 @ 01:44:
Hem omruilen voor 'n ander exemplaar ;)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• Jaap-Jan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:44
Jaspur schreef op maandag 01 juni 2009 @ 01:44:
Als je zelf je display kunt vervangen is er geen probleem natuurlijk:
Only fix is to send it for repair..I did it and it was "clear" warranty Got new display and the whole front panel
Alleen jammer van je garantie, voor iets wat onder garantie vervangen wordt. ;)

Het is hardwarematig, niet softwarematig

[ Voor 9% gewijzigd door Jaap-Jan op 01-06-2009 02:02 ]

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

• repsaj
Jaap-Jan schreef op maandag 01 juni 2009 @ 02:01:
[...]

Als je zelf je display kunt vervangen is er geen probleem natuurlijk:

[...]

Alleen jammer van je garantie, voor iets wat onder garantie vervangen wordt. ;)

Het is hardwarematig, niet softwarematig
Huh, hardwarematig? De verlichting doet 't soms wel. Ik heb ook een tijdje terug de microperror gehad, en na veel aan en uitzetten deed 'ie 't wel weer. Maar nu is die error dus weer terug. En heb heel soms wel wat verlichting. Ik zit daarom dus eerder aan softwarematig te denken...

x

• RoD
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Het lijkt ook behoorlijk softwarematig. Maar misschien dat het veroorzaakt wordt door een hardwarematige fout in de aansturing van het scherm. Ik kan me ook niet voorstellen dat ze zomaar het scherm vervangen.

Verwijderd

Jaspur schreef op maandag 01 juni 2009 @ 02:07:
[...]
Huh, hardwarematig? De verlichting doet 't soms wel. Ik heb ook een tijdje terug de microperror gehad, en na veel aan en uitzetten deed 'ie 't wel weer. Maar nu is die error dus weer terug. En heb heel soms wel wat verlichting. Ik zit daarom dus eerder aan softwarematig te denken...
-knip- dat mag best wat vriendelijker klikklik

[ Voor 5% gewijzigd door RoD op 01-06-2009 02:21 ]

• repsaj
RoD schreef op maandag 01 juni 2009 @ 02:18:
Het lijkt ook behoorlijk softwarematig. Maar misschien dat het veroorzaakt wordt door een hardwarematige fout in de aansturing van het scherm. Ik kan me ook niet voorstellen dat ze zomaar het scherm vervangen.
Ja, want mijn scherm is niet overleden. De achtergrondverlichting wel. Dus zomaar nieuw scherm..
Iemand die het ook heeft gehad? Heb het op GoT nergens kunnen vinden. Alleen op XDA wat vage berichten. Heb nog niet echt iemand die een goede oplossing heeft gevonden. Weet hier dus iemand wat 't is en wat te doen?

x

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 01 juni 2009 @ 02:20:
[...]

[mbr]-knip- dat mag best wat vriendelijker[/] klikklik
Ok bij deze dan.
RoD schreef op maandag 01 juni 2009 @ 02:18:
Deze error is al zo vaak ter sprake gekomen ook in de vele delen hiervoor op Tweakers en in de vele draadjes op het XDA. Er is tot op heden nog niemand geweest die dit softwarematig heeeft kunnen oplossen, alleen een RMA verhielp het euvel.

• repsaj
Verwijderd schreef op maandag 01 juni 2009 @ 02:25:
[...]

Ok bij deze dan.

[...]

Deze error is al zo vaak ter sprake gekomen ook in de vele delen hiervoor op Tweakers en in de vele draadjes op het XDA. Er is tot op heden nog niemand geweest die dit softwarematig heeeft kunnen oplossen, alleen een RMA verhielp het euvel.
RMA?..

x

• RoD
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Als je een term niet kent, is er altijd Google nog ;) De eerste hit geeft al resultaat.

Verwijderd

Jaspur schreef op maandag 01 juni 2009 @ 02:25:
[...]

Weet hier dus iemand wat 't is en wat te doen?
Blijkbaar niet.

Maar misschien dat het volgende je wel kan overtuigen. Het ligt echt aan het mobootje van je toestel!
klikklik
Pagina: 1