Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• BlueCola
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 26-09 02:11
Hoi allemaal,

Ik zit hier nu bij kennissen en die hebben een probleem met hun mobiel. Bij 2 personen is er het volgende probleem : Als persoon 1 persoon 2 smst, ontvangt zij dit. Als persoon 2 persoon 1 smst, ontvangt persoon 1 dit smsje niet. Ze kunnen elkaar wel bellen.
Ik heb al gekeken of de nummers van de SMS centrales klopte en niet verouderd waren, dit was niet zo. Persoon 2 heeft een LG shine en een abbonement van vodafone. Ik heb al wat rond gegooglet, maar niks gevonden waar ik iets aan heb.

Groetjes,
Marijn

[ Voor 22% gewijzigd door BlueCola op 31-05-2009 19:17 ]

And that's how one and one makes three.

• MadDonkey
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14-11 08:17
Ik weet niet of het relevant is.. Maar vandaag komen mijn smsjes ook nergens aan (Hi abbo en een K850i). D'r is misschien een of andere storing?

• kamstra
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

kamstra

ipso iure

en persoon 1 heeft niet toevallig een buitenlands abbo?

ik heb zelf een luxemburgs abbo, en kan daardoor onmogelijk smsen naar mensen met een NL T-mobile abbo, vet irritant idd....

Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat

• BlueCola
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 26-09 02:11
Het speelt al sinds december 2008. Allebij een nederlands abbonement van vodafone. Of eentje heeft prepaid, maar dat is niet duidelijk.

And that's how one and one makes three.

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Zoals we je al eerder hebben gemeld verwachten we hier eigen inzet. Wederom blijkt uit niets dat je iets uit het verleden hebt geleerd en de melding 'Ik heb al wat rond gegooglet' zegt ook niets, want dat verschaft ons geen extra informatie.

Ga eens langs een telecom-winkel of neem contact op met de helpdesk.

Gezien het bovenstaande sluit ik het topic.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Dit topic is gesloten.