Toon posts:

Ati radeon pcie 16x wordt niet herkend

Pagina: 1
Acties:
  • 290 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal mijn Ati radeon HD4650 512mb pcie video kaart wordt niet herkend (niet meer) door mobo
ik heb hem nu twee weken en hij deed het wel maar opeen dag doe ik de pc aan en niks zwart scherm en toen op onboard gezet en die deed het wel, ik trg naar Hardwareoutlet en die deed hem in een pc en hij deed het gewoon.
ik heb alles al geprobeerd, bios reset, bios update, drivers etc etc
wie heeft wat tips voor me .

specs:

Foxconn av6mx mobo
amd 8450 triple core cpu
2 gig kingston mem
40 gig samsung hd
sharkoon 450w psu
en dus een ati radeon hd 4650 512mb graka

• Kosty
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 17:03
Slot kapot ? Voeding misschien kapot ? Probeer zelf eens met een andere (oude) kaart ?

Verwijderd

Topicstarter
Kosty schreef op zondag 31 mei 2009 @ 17:32:
Slot kapot ? Voeding misschien kapot ? Probeer zelf eens met een andere (oude) kaart ?
dat is nou net het probleem andere kaart of voeding heb ik niet in de buurt zeg maar

• Malantur
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 13:14
Wij kunnen niet ruiken wat er mis is, je zal toch een andere kaart of voeding moeten bemachtigen. Probeer bv eens bij familie, vrienden of de buurman. Via de V&A kan je misschien ook een goedkoop kaartje bemachtigen, of zelfs een tweaker in de buurt die het wilt uitlenen.
Anders kan je ook je hele pc naar Hardwareoutlet brengen, misschien dat zei voor jou kunnen zoeken (natuurlijk doen ze dat niet gratis).

'Let's eat Grandma!' or, 'Let's eat, Grandma!'. Punctuation saves lives.

Verwijderd

Topicstarter
Malantur schreef op zondag 31 mei 2009 @ 17:52:
Wij kunnen niet ruiken wat er mis is, je zal toch een andere kaart of voeding moeten bemachtigen. Probeer bv eens bij familie, vrienden of de buurman. Via de V&A kan je misschien ook een goedkoop kaartje bemachtigen, of zelfs een tweaker in de buurt die het wilt uitlenen.
Anders kan je ook je hele pc naar Hardwareoutlet brengen, misschien dat zei voor jou kunnen zoeken (natuurlijk doen ze dat niet gratis).
Is er toevallig iemand die in de buurt van almere poort woont?
die me eventueel zou willen helpen ?

Verwijderd

Topicstarter
niemand een idee of in de buurt van almere poort ??

• Ardjee
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12-05 12:59
als je huizen dichtbij genoeg vind kan je een geforce 7300 lenen van me. en ik wil best wel even je graka in mijn pc proppen om te kijken of die het hier doet. maar ik ben te lui om naar almere te gaan.

• Dorest0rm
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 13-05 16:05
Ik heb alleen een AGP kaart hier.
Een vriend van me zou misschien wel kunnen helpen, die woont in muziekwijk, ik zou het eerst aan hem moeten vragen,

Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/forum/user_email_gfx/274520/FFFFFF/5C5850/1

Voeg me even toe.

[ Voor 27% gewijzigd door Dorest0rm op 01-06-2009 00:47 ]

Verwijderd

Topicstarter
niemand anders in de buurt van almere poort?

(en huizen is iets te ver ja lol)

(oja heb je toegevoegd aan msn)

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:15

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Huizen is te fietsen of zelfs zwemmen... vanaf Almere. Als dat te ver is, zou ik fitness aanraden.

Maar los daarvan, GoT is geen plek voor contactadvertenties. Een topic waarin je alleen maar vraagt naar mensen bij jou in de buurt gaat nergens heen.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.