Nieuwe monitor.(groter of gelijk aan 24'')

Pagina: 1
Acties:
  • 144 views

• Mr Hackenbacker
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 13-05 16:35
Ik ben op zoek naar monitor. Aangezien het aanbod niet te overzien is, hoop ik dat jullie wat hulp kunnen verschaffen.
Ik heb op het moment een 22' van Dell. Nu zoek ik een groter scherm dus ≧24. Ik wil er zo'n €350 aan uitgeven.
Ik zal hem vooral gebruiken voor films, internetten etc. Ik game er niet op, dus volgens mij zijn uitzonderlijk hoge reactiesnelheden overbodig.
Hij is dus gewoon voor dagelijks gebruik.
Nu zie ik veel Acer, Asus, Samsung en her en der wat LG's. Maar weinig idee van wat kwaliteit is en wat niet. Ik zie zelfs 26'' tegen zo'n 300 euro, het is wel verleidelijk, zo'n groot scherm voor relatief weinig geld.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen, eventueel ervaringen hebben met bepaalde schermen.

Gaude et aude

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 00:32

MsG

Forumzwerver

Gaat het je om een bepaalde resolutie of echt de inchsize zelf? Aangezien je bijv een 1920 * 1200 scherm hebt met 22"inch, maar ook 24" inch. Dan wil je dus sowieso de 24" variant?

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:24

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Wij hebben al aardig wat hulp verschaft, lees hier eens:
**LET OP** Welke monitor moet ik kopen?

Gezien je eisen zou je het beste naar een S-PVA panel kunnen kijken, maar of dat lukt met je budget is maar de vraag.

Iig blijkt uit je TS niet dat je al gebruik gemaakt hebt van de info die we ter beschikking stellen, dus gaat dit topic dicht. Als je er echt niet uitkomt, mag je wel een topic open, maar laat dan duidelijk zien wat je gelezen hebt, waar je -op basis daarvan- gekeken hebt, op welke zoektermen je gezocht hebt, wat je al gevonden hebt (links naar sites!) en wat dan concreet nog onduidelijk is. Als je eenmaal je eisen helder stelt merk je dat het aanbod eigenlijk best meevalt :o

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.