Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Vista Administrator rechten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik log als admininistrator in maar ik kan niet in C: Schijf komen.

computer-eigenschappen-beveiliging- maar daarna als ik druk op bewerken dan krijg ik weer de melding "de editor voor toegangsbeheer kan niet worden geopend.Toegang geweigerd."
Deze stappen heb al geprobeerd...maar helpt niet, dus moet andere oplossing hebben :S

Wie kan me helpen?

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Er is iets aan voorafgegaan waardoor je dit nu krijgt.
Vertel eens wat meer dan wat je nu doet? :)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Verwijderd

Topicstarter
alt-92 schreef op zondag 31 mei 2009 @ 22:13:
Er is iets aan voorafgegaan waardoor je dit nu krijgt.
Vertel eens wat meer dan wat je nu doet? :)
Ik heb via beveiliging rechten van andere gebruikers uitschakeld (ik wou niet dat ze me bestanden zien ) daarna op eens dit gebeurt en nu kan niks doen :( kan niks installeren, niks downloaden pfff :'(

maar wat ik heb alleen gedaan; rechten van andere gebruikers uitschakeld

• Turdie
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20-08-2024
Verwijderd schreef op maandag 01 juni 2009 @ 20:27:
[...]

Ik heb via beveiliging rechten van andere gebruikers uitschakeld (ik wou niet dat ze me bestanden zien ) daarna op eens dit gebeurt en nu kan niks doen :( kan niks installeren, niks downloaden pfff :'(

maar wat ik heb alleen gedaan; rechtenpermissies van andere gebruikers uitschakeld
Van welke gebruikers heb je de permissies uitgeschakeld? Weet je nog op welke mappen. Maak anders met cacls een rapportje van hoe je permissies eruit zien.De werking van cacls vind je terug op internet, door daar op te zoeken. We hebben echt meer info nodig zoals alt-92 ook al aangaf ;).

Met het zinnetje, ik de rechten uitgeschakeld kunnen we ook niet zo heel veel. We hebben hebben niet de gave van een glazenbol :P.

[ Voor 30% gewijzigd door Turdie op 02-06-2009 00:06 ]

Verwijderd

shadowman12 schreef op maandag 01 juni 2009 @ 23:54:
[...]

Van welke gebruikers heb je de permissies uitgeschakeld? Weet je nog op welke mappen. Maak anders met cacls een rapportje van hoe je permissies eruit zien.De werking van cacls vind je terug op internet, door daar op te zoeken. We hebben echt meer info nodig zoals alt-92 ook al aangaf ;).

Met het zinnetje, ik de rechten uitgeschakeld kunnen we ook niet zo heel veel. We hebben hebben niet de gave van een glazenbol :P.
van de gast(gebruikers) eigenlijk die map van C:\gebruikers permissies uitgeschakeld ik kan niet in de C: schijf komen :S dus ik maak vanavond ook fotos.. ik laat jullie zien hoe het er uit ziet....