Ik heb ik alle IEx versies een probleem met de weergaven van Adsense. Voor IE6 heb ik de hoop overigens al lang opgegeven...
Alle overige browsers doen het wel goed. FF, Chrome, Safari.
Ik heb in o.a. de footer een Adsense Javascript geincluded. Deze wordt in alle browsers goed weergegeven. Maar....
Als er gescrolled moet worden in de pagina, dan zijn ze simpelweg niet zichtbaar. In de source zijn ze wel te zien.
Nu valt me op dat deze ad's niet meescrollen met de rest van de pagina, maar een vaste positie houden. In mijn geval verdwijnen ze onder andere div's.
Waar ga ik de fout in?
Het gaat om de website www.vanruilenkomt.nl

Alle overige browsers doen het wel goed. FF, Chrome, Safari.
Ik heb in o.a. de footer een Adsense Javascript geincluded. Deze wordt in alle browsers goed weergegeven. Maar....
Als er gescrolled moet worden in de pagina, dan zijn ze simpelweg niet zichtbaar. In de source zijn ze wel te zien.
Nu valt me op dat deze ad's niet meescrollen met de rest van de pagina, maar een vaste positie houden. In mijn geval verdwijnen ze onder andere div's.
Waar ga ik de fout in?
Het gaat om de website www.vanruilenkomt.nl
code:
1
2
3
4
5
6
7
| #footer{ background-image: url('../images/footer.png'); background-repeat: repeat-x; text-align: center; height: 65px; padding: 5px; } |