Toon posts:

S-video op de tv hoe?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoe krijg ik een s-video singaal op mijn tv die alleen maar een scart aan sluiting heeft.
En van die tulip stekkertjes. Heeft iemand een idee. Welke kabel ik moet gebruiken en waar ik die kan kopen ?

Verwijderd

Er zijn toch van die scart tussenstukjes met s-video aansluiting?

Verwijderd

Op woensdag 28 februari 2001 18:42 schreef semsite het volgende:
Hoe krijg ik een s-video singaal op mijn tv die alleen maar een scart aan sluiting heeft.
En van die tulip stekkertjes. Heeft iemand een idee. Welke kabel ik moet gebruiken en waar ik die kan kopen ?
Je kan zo een "scart adapter" kopen.
Daar zit dan zo een s-vhs aansluiting op(en nog een paar).
En dan heb je alleen nog zo een s-vhs kabel nodig.:P
Die adapter en kabel zijn allebei te koop bij www.conrad.com
Ze hebben zelfs 10 m kabels:9~

Verwijderd

Mhh kun je toch net zo goed rechtstreeks scart->scart doen:?

Verwijderd

He semjon ik heb nog zo'n ding liggen. Je kan
hem wel ff lenen dan zie je of het werkt.

Ik ben laurens voor als je het niet weet.

Verwijderd

Ik hoop voor jou dat je tv S-video ondersteund, wat is het voor tv ??

• a3konijn
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:44
Omdat je tv geen S-VHS ingang heeft denk ik dat je tv dit niet ondersteund. Als je tv geen S-VHS ondersteund zal je alleen een z/w beeld krijgen. Daarom kan je denk ik beter geen S-VHS gebruiken, maar Composite video (gele aansluitingen)

• B1tchwax
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 31-01 08:31
Op maandag 04 juni 2001 16:38 schreef a3konijn het volgende:
Omdat je tv geen S-VHS ingang heeft denk ik dat je tv dit niet ondersteund. Als je tv geen S-VHS ondersteund zal je alleen een z/w beeld krijgen. Daarom kan je denk ik beter geen S-VHS gebruiken, maar Composite video (gele aansluitingen)
Nah.. ik heb ook geen S-VHS aansluiting en een aardig brakke No-name TV.... loopt als een zonnetje... Scart adaptertje gehaald s-video kabeltje en gaan! (bij elkaar iets van 25/30 gulden handel)

• nOLoGIc
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 03-02 05:33
Je kan misschien aan de namen van de av-kanalen van je tv zien of ie s-video ondersteunt (heet mij gewoon s-vid ofzo).

Ik gebruik een s-videokabel (4pins din, lijkt op ps2) van gf2mx tv-out naar een scart verloop van F17,50 (heeft s-video, composite en l/r audio en direction switch). Heeft allemaal alleen nut als je kaart ook echt die din aansluiting heeft...maar dat had je al door denk ik!
Pagina: 1