Hoi kan iemand mij helpen. Probeer tomtom rechtstreeks op mijn root te kopieren, maar dat lukt niet. via pcsuite kan ik niet hoger in de root kopieren dan in een van de aangemaakte submapjes in de mediagegevens map, dus in de map documenten of other. In deze site lees ik dat ik tomtom alleen draaiend kan krijgen als ik de bestanden rechtstreeks in de root kopieer. Aangezien mij dat niet lukt, kom ik dus geen stap verder...
Staat er in de bijgeleverde handleiding ook niets over uitgelegd? Heb je de helpdesk van TomTom al gebeld?
Vertel eerst eens welke apparatuur het precies om gaat.Verwijderd schreef op zondag 31 mei 2009 @ 07:35:
Hoi kan iemand mij helpen. Probeer tomtom rechtstreeks op mijn root te kopieren, maar dat lukt niet. via pcsuite kan ik niet hoger in de root kopieren dan in een van de aangemaakte submapjes in de mediagegevens map, dus in de map documenten of other. In deze site lees ik dat ik tomtom alleen draaiend kan krijgen als ik de bestanden rechtstreeks in de root kopieer. Aangezien mij dat niet lukt, kom ik dus geen stap verder...
Af gaande op dat je PC Suite gebruikt gok ik dat je een Nokia hebt. Heeftie niet toevallig een mogelijkheid om te connecten in Mass Storage mode ipv PC Suite mode? Mijn Nokia 5800 kan dat iig wel.
Verwijderd
De helpdesk van TT zal niet veel voor hem doen, want TT verkoopt geen Symbian versie van hun software meer.RolfLobker schreef op zondag 31 mei 2009 @ 07:47:
Staat er in de bijgeleverde handleiding ook niets over uitgelegd? Heb je de helpdesk van TomTom al gebeld?
En dan kan je er ook geen support op krijgen? Het was me ontschoten dat er geen Symbian versie meer actief verkocht word, schijnbaar heeft sjannietannie hem al wat langer geleden gekocht en komt hij nu pas aan de installatie toe.Verwijderd schreef op zondag 31 mei 2009 @ 22:37:
[...]
De helpdesk van TT zal niet veel voor hem doen, want TT verkoopt geen Symbian versie van hun software meer.
Het lijkt er inderdaad op dat het om een Nokia gaat, daarom verplaats ik dit topic naar Non-Windows Based Mobiles & PDA's en heb ik de titel wat verduidelijkt.
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
1. bedoelen ze in de handleiding ook niet je geheugenkaart?
Die kan je dan eventueel via een adapter in een kaartlezer doen.
2. In de windows verkenner komen de C en de E schijf er gewoon bij te staan via de pcsuite waarbij je dus gewoon op de root kan kopieren.
3. anders gooit je het eerst in de documenten map en daarna via je telefoon nar de root verplaatsen.
2. In de windows verkenner komen de C en de E schijf er gewoon bij te staan via de pcsuite waarbij je dus gewoon op de root kan kopieren.
3. anders gooit je het eerst in de documenten map en daarna via je telefoon nar de root verplaatsen.
2: incorrect. Niet als je telefoon in PC Suite mode staat. Deze verschijnen alleen als je telefoon in Mass Storage Device mode kan draaien en dat ook daadwerkelijk ingeschakeld is.Tazzios schreef op maandag 01 juni 2009 @ 12:27:
1. bedoelen ze in de handleiding ook niet je geheugenkaart?
Mijn 5800 vraagt er om bij het verbinden via USB, dus ik kan gewoon in Mass Storage mode draaien. Niet elke Nokia bevat die functie.
[ Voor 12% gewijzigd door McKaamos op 01-06-2009 13:11 ]
Verwijderd
Doe niet zo schijnheilig, iedereen hier snapt dat dit om een een illegaal gecopieerde versie gaat.RolfLobker schreef op zondag 31 mei 2009 @ 22:39:
En dan kan je er ook geen support op krijgen? Het was me ontschoten dat er geen Symbian versie meer actief verkocht word, schijnbaar heeft sjannietannie hem al wat langer geleden gekocht en komt hij nu pas aan de installatie toe.
Het scheelt trouwens wel om welk toestel het gaat, bij de meeste kun je de kaarten e.d. alleen maar op de geheugenkaart kwijt maar ik heb wel gehoord dat het bij de N95 8GB ook werkt als ze in het telefoongeheugen staan. En dan kom je in PC suite mode inderdaad niet in de root (hij geeft wel een root op C: aan maar dat is eigenlijk de map C:\data. Bestandsbeheer laat die ook niet dieper zien, daarvoor heb je iets als Y-Browser of ActiveFile nodig).
Dat heeft niets met schijnheiligheid te maken. Illegale software hoort niet thuis op GoT en hoeft dus niet besproken te worden. Dus het enige goede antwoord is een antwoord wat op legale software van toepassing is.
Verwijderd
Tsssk, een moraalridder.RolfLobker schreef op maandag 01 juni 2009 @ 15:56:
Dat heeft niets met schijnheiligheid te maken. Illegale software hoort niet thuis op GoT en hoeft dus niet besproken te worden. Dus het enige goede antwoord is een antwoord wat op legale software van toepassing is.
Ook bij legale software zijn er wel redenen om niet met de officiele helpdesk te bellen hoor: misschien zitten daar alleen lui die niks meer weten dan een standaardlijstje vragen afgaan en waar je dus niks aan hebt, of zitten ze achter een duur 0900 nummer waar je eerst een half uur moet horen dat alle medewerkers in gesprek zijn, of duurt een officieel antwoord zo lang dat hij geen zin heeft er op te wachten.
Jouw antwoord is net zo nuttig als iemand die antwoord met www.google.com.
[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2009 16:29 ]
Omdat dit topic nergens op uitloopt en omdat de topicstarter niet reageert, gaat het op slot.
Tipje voor enkele users: Policy m.b.t. replies in 'slechte' topics ...
Tipje voor enkele users: Policy m.b.t. replies in 'slechte' topics ...
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()