Toon posts:

Superaanbieding macbook (pro)?

Pagina: 1
Acties:
  • 881 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet dat deze topics eigenlijk niet mogen, maar www.allmall.nl heeft echt een superaanbieding.

13inch 2.0 alu = 950
13inch 2.4 alu = 1200
15inch 2.4 alu = 1380
15inch 2.66 alu = 1800

Ongeveer 300 goedkoper dan bij de apple store zelf!
Denk haast dat het een fout is....., maar dit is een betrouwbare winkel... zouden ze leveren als je besteld?

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 26-01 15:13
De vraag of ze zullen leveren is een vraag die niemand je met 100% kan beantwoorden..
Heeft weinig zin dus :)

Als je naar 1 opzoek bent, kun je hem daar bestellen en afwachten..

• Noxa
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11:48
Als iets te goed is om waar te zijn.... dan is dat het vaak ook.

• punishedbrains
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 09-01 19:28
Precies, vertrouw "super aanbiedingen" gewoon nooit. Ik betaal liever net even ietsjes meer dan ik wellicht als minimum zou kunnen betalen, alleen al om iets zekerder te zijn dat men niet op belangrijke zaken heeft bezuinigd (zoals aanbieden van slechte partijen of slechte ondersteuning). Kijk idd maar naar de shop-review, ik zou daar nooit iets bestellen.

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Aanbiedingen en discussies over winkels horen in het Shopping Forum :)

ACS > SF

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

• Philflow
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 06-12-2023

Philflow

Philflow wijzigde dit (47%)

Er is iets fout gegaan met alle prijzen van All-Mall dit weekend volgens mij. De prijzen liggen zover onder de andere winkels dat het niet kan kloppen.

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 26-01 19:32

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Ik weet dat deze topics eigenlijk niet mogen...
Open het topic dan niet ;)
Aanbiedingen en discussies over winkels horen in het Shopping Forum :)

ACS > SF
Discussies over winkels of (online) shopping in het algemeen wel ja, maar dit soort eenvoudige aanbiedingsmededelingen toch echt niet. Voor prijzen hebben we de Pricewatch en voor betrouwbaarheidsinfo de Shop Review. Dit topic gaat dan ook op slot.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.