Voor een mediacomputer wil ik een draadloze muis en toetsenbord aanschaffen. Het belangrijkste is dat deze een groot bereik hebben (ze zullen enkele meters van de pc af gebruikt worden). Omdat deze eigenschap weinig terugkomt in recensies online, vroeg ik me af: weet iemand toevallig welke merken of specifieke sets hierin uitblinken?
Verwijderd
als je een draadloos connectie neemt moet die afstand geen probleem zijn, bij alle merken wel verwacht ik. enkele meters valt nog wel mee qua afstand. ik verwacht dat de meeste modellen geen problemen zullen vertonen.
Hmm ok. Ik weet toevallig dat dat bij onze huidige Medion-dingen niet zo is. Maar dat is dan ook niet het beste merk natuurlijk...
Dan raad ik jou aan om eens naar bluetooth apparaten te kijken, vooral het toetsenbord vermeld in reviews: Tweakers.net Best Buy Guide: editie mei 2009 is interresant voor dit; en die kast die daar vermeld staat ondersteunt Windows Media afstandsbedieningen worden ook ondersteunt door de kast die daar vermeld is.
Ik ga zelf in die kast zodra ik mijn hardware binnen heb een USB B-tooth dongle intern inbouwen.
Ik ga zelf in die kast zodra ik mijn hardware binnen heb een USB B-tooth dongle intern inbouwen.