Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93798

Topicstarter
Omdat ik eigenlijk zelden iets doe met videobewerking / tv kijken op mijn PC maar toch meer gebruik wil maken van mijn Hauppauge PVR 150 TV kaart ben ik op zoek naar een programma dat zo weinig mogelijk resources gebruikt maar wel gebruik kan maken van mijn TV kaart voor het afspelen van alleen maar radio.

Ik gebruik momenteel KMPlayer en selecteer daar mijn TV kaart (WDM apparaat). Vervolgens stel ik als kanaal dat hij gebruik moet maken van de FM Tuner en geef een frequentie op. Werkt perfect maar het heeft een aantal nadelen zoals frequenties moet ik volledig ingeven ... 100.5 FM wordt dus 100500000 als kanaal :*)

Ik heb al wat rondgegeken op Google maar de zoekresultaten zijn 'vervuild' als je gaat zoeken op keywords.
Het enigste wat ik eigenlijk ben tegengekomen is Axife FM Player, helaas niet gratis. De vraag is dus of iemand nog andere programma's kent die enkel FM input afspelen ...

Ik weet dat er een heleboel andere zijn zoals Chris TV, Mediaportal ... maar ik zoek ééntje die alleen dient voor radio :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Welke FM zenders wil je dan af kunnen spelen die geen internet-stream aanbieden?
Als je een internetstream ook goed genoeg vind, kun je prima Winamp gebruiken namelijk :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93798

Topicstarter
Maar ik woon helaas in België ... daar heb je limieten en de 30 GB die ik heb wil ik niet verspillen aan zenders die ik perfect via antenne kan ontvangen :)