Ik heb thee over mijn Dell XPS 1330 gegoten en dat heeft die blijkbaar niet overleefd. Gelukkig was de HD nog intact en heb ik een backup kunnen maken middels Acronis True Image Workstation met Universal Restore. Echter, bij het herstellen van deze image naar een andere schijf (320GB @ 7200RPM) op mijn nieuwe Dell Studio laptop kreeg ik de melding dat er een driver niet gevonden kan worden. Het was echter niet duidelijk welke nodig was, dus heb ik maar "ignore" geklikt.
Bij het aansluiten van de HD en het booten ervan krijg ik helaas een blauw scherm (voor een fractie van een seconde). Wanneer ik in safe mode probeer te starten krijg ik dezelfde melding, nadat voor de "crcdisk" gecheckt wordt... Heeft iemand een idee hoe ik dit probleem kan oplossen aub?
Bij het aansluiten van de HD en het booten ervan krijg ik helaas een blauw scherm (voor een fractie van een seconde). Wanneer ik in safe mode probeer te starten krijg ik dezelfde melding, nadat voor de "crcdisk" gecheckt wordt... Heeft iemand een idee hoe ik dit probleem kan oplossen aub?