Ik een tijdje geleden heb ik een nieuwe pc gekocht op basis van Tweakers Best-Buy Guide (editie november 2008). Helaas ondersteunt deze processor geen Intel VT, wat ik nodig heb om 64 bit machines virtueel te draaien op mijn pc.Ik test veel nieuwe Microsoft producten vandaar. Nu heb ik een nieuwe processor gekocht een Intel Quard Core Q9560. Alleen ik zie met mijn geen mogelijkheid hoe ik mijn moederbord lost krijg.Ik heb alle schroeven als los gemaakt, maar ho maar. Het moerderbord (MSI P43 Neo-F). Het iemand dit vaker gedaan en kan dus duidelijk beschrijven hoe dit moet. Alle schroeven van het Moerderbord heb ik losgemaakt.
Ik heb de FAQ al doorgenomen, maar dat staat volgens mij niet in beschreven. Ik heb zelf ook weinig ervaring met met hardware terwijl ik wel 3000 servers beheer, maar alle hardware wordt bij ons op het werk vervangen en gerepareerd door HP zelf. Wij huren het DC van HP.
Ik heb de FAQ al doorgenomen, maar dat staat volgens mij niet in beschreven. Ik heb zelf ook weinig ervaring met met hardware terwijl ik wel 3000 servers beheer, maar alle hardware wordt bij ons op het werk vervangen en gerepareerd door HP zelf. Wij huren het DC van HP.
[ Voor 3% gewijzigd door Turdie op 30-05-2009 15:23 ]