Heb er wel eens van gehoord 
Het is een Linux distributie, waar er velen van zijn zoals het woord al zegt heeft het wel iets weg van Windows...meer info kun je vinden op http://www.winlinux.com/ of heb je nog andere specifieke vragen? Laat het dan even weten....
Het is een Linux distributie, waar er velen van zijn zoals het woord al zegt heeft het wel iets weg van Windows...meer info kun je vinden op http://www.winlinux.com/ of heb je nog andere specifieke vragen? Laat het dan even weten....
Het heeft niet iets weg van Windows, je draait het vanuit Windows. Het draait op een UMSDOS 'filesystem' en je stelt alles vanuit Windows in. Start ook altijd op in runlevel 4 (grafisch). Ik heb liever een gewone distro.
Ik heb het een paar weken gedraait en het werkt best geinig, het werkt trouwens niet onder windows hoor je installeert het alleen onder windows.
Je moet gewoon opnieuw opstarten in windows en dan kom je in linux terecht.
www.winlinux.net staat meer informatie want dat is de officiele site
Je moet gewoon opnieuw opstarten in windows en dan kom je in linux terecht.
www.winlinux.net staat meer informatie want dat is de officiele site
Alle proemn in n drek
Dat bedoel ikOp woensdag 28 februari 2001 18:38 schreef Bigs het volgende:
Het heeft niet iets weg van Windows, je draait het vanuit Windows. Het draait op een UMSDOS 'filesystem' en je stelt alles vanuit Windows in. Start ook altijd op in runlevel 4 (grafisch). Ik heb liever een gewone distro.
Winlinux ???
Wil je niet zo schelden ???
* Freggel_United vermoedt een flame-war
Wil je niet zo schelden ???
* Freggel_United vermoedt een flame-war
By each crime and every kindness, we birth our future
Het is trouwens www.winlinux.net maar ik zou er inderdaad maar niet aan beginnen.
heb het geinstaleert
wilde win ME niet naar dos
dus heb er weer afgeknikkert
wilde win ME niet naar dos
dus heb er weer afgeknikkert
het draaide bij mij best wel goed.. ik had nog nooit met Linux gewerkt en wilde es kijken wat het precies was, en ik had geen zin om nieuwe partities etc. te maken.
Je installeert het gewoon onder windows, hij vindt dan automatisch (als het goed is
) de juiste hardware en configureert Linux voor je systeem. Vervolgens kun je Linux starten vanuit real-mode dos, gewoon linux.exe oid..
HEt wordt wel wat lastiger als je sommige instellingen wilt veranderen (bijv. andere resolutie). .dan moet je telkens weer windows starten en de instellingen veranderen met het config progje.
Maar om kennis te maken met Linux lijkt het me best aardig
Je installeert het gewoon onder windows, hij vindt dan automatisch (als het goed is
HEt wordt wel wat lastiger als je sommige instellingen wilt veranderen (bijv. andere resolutie). .dan moet je telkens weer windows starten en de instellingen veranderen met het config progje.
Maar om kennis te maken met Linux lijkt het me best aardig
Het werkt wel enzow, alleen niet perfect. Het werkt verder via DOS, dus als je ME hebt kan je niet werken met WinLinux.
Ik raad je gewoon iets van RedHat aan hoor!
Ik raad je gewoon iets van RedHat aan hoor!
heheh ik heb op me server redhat 7.0 draaien
wilde is kijken of winlinux wat was maar omdat ik ME draai wil die niet booten naar realdos
en met opstart diskette wil die niet booten omdat die kernel panic krijgt
kon de hd niet benaderen
moet hpt 366 patch der voor hebben
wilde is kijken of winlinux wat was maar omdat ik ME draai wil die niet booten naar realdos
en met opstart diskette wil die niet booten omdat die kernel panic krijgt
kon de hd niet benaderen
moet hpt 366 patch der voor hebben
Pagina: 1