Ik ben al enkele uren bezig met het plaatsen van deze modemrouter. Ik heb voorheen een Zyxel ADSL-modem hangen van Telfort, maar wil deze (en de externe/aparte Linksys) vervangen door 1 kastje waar alles dus in zit: de Netgear DG834GBGR.
Het WLAN-gedeelte kan ik vlot opzetten, echter het probleem is de ADSL configuratie.
Het status-LED van DSL-signaal blijft knipperen, zelfs na een minuut of 5.
Heb o.a. uit de Zyxel de instellingen mbt ADSL-gerelateerde zaken aangepast (VCP en VCI meen ik zo uit het hoofd (waarden 0 en 34)).
Echter wat ik ook probeer: geen connectie.
Knoop ik de zyxel aan hetzelfde kabeltje/adsl-lijntje: na inschakelen binnen 1 minuut connectie.
Wie weet of heeft een tutorial met zaken waar ik nog misschien niet aan gedacht heb?
Heb reeds al vele malen Google geraadpleegd, Tweakers nagelopen naar wat relevante zoek-kreten, maar helaas.....
Het WLAN-gedeelte kan ik vlot opzetten, echter het probleem is de ADSL configuratie.
Het status-LED van DSL-signaal blijft knipperen, zelfs na een minuut of 5.
Heb o.a. uit de Zyxel de instellingen mbt ADSL-gerelateerde zaken aangepast (VCP en VCI meen ik zo uit het hoofd (waarden 0 en 34)).
Echter wat ik ook probeer: geen connectie.
Knoop ik de zyxel aan hetzelfde kabeltje/adsl-lijntje: na inschakelen binnen 1 minuut connectie.
Wie weet of heeft een tutorial met zaken waar ik nog misschien niet aan gedacht heb?
Heb reeds al vele malen Google geraadpleegd, Tweakers nagelopen naar wat relevante zoek-kreten, maar helaas.....
Tesla Model 3 LR DualMotor - AP & FSD | 4800Wp solar panels | 11.4GJ thermal solar panels