Leuke software voor c35I

Pagina: 1
Acties:

• Def_P
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Hoi,

Weet iemand of er leuke software is voor de siemens c35i?

Heb een datakabel, logo's en beltonen zijn geen probleem. Unlocken was ook een eitje.

Maar kan ik ook extra/andere spellen erop zetten? Of andere grappige dingen? Nieuwe inlog filmpjes?

Alvast bedankt,
Niels

I, for one, like Roman numerals

Verwijderd

nou, als je aan de 3210 / 3310 nokia firmware kunt komen, kun je die gaan mengen met die van de C35i let wel op bugs, want ik heb het gedaan, en toen had ik snake er eindelijk op, destijds software versie 5.31 van de 3210, maar opeens crashte die toch en deed ie niks meer :'( en werd ik toch weer geforceerd terug te keren naar de oude siemens firmware (mijn=v5) als iemand dit gelukt is zonder dat zijn telefoon crashte, had ik graag een kopietje van die firmware, want snake op mijn Siemens C35i is ram kewl

Verwijderd

Op woensdag 28 februari 2001 20:56 schreef Jaromir het volgende:
nou, als je aan de 3210 / 3310 nokia firmware kunt komen, kun je die gaan mengen met die van de C35i let wel op bugs, want ik heb het gedaan, en toen had ik snake er eindelijk op, destijds software versie 3.51 van de 3210, maar opeens crashte die toch en deed ie niks meer :'( en werd ik toch weer geforceerd terug te keren naar de oude siemens firmware (mijn=v5) als iemand dit gelukt is zonder dat zijn telefoon crashte, had ik graag een kopietje van die firmware, want snake op mijn Siemens C35i is ram kewl
ROFLOL :)

• Def_P
  • Niet online
Zelf aan die firmware kloten, dat lijkt me geen goed idee. Tenminste niet als ik het doe. Maar zijn er geen sites die een beetje hulp bieden erbij?

Verwijderd

Ik ben er toen een aantal tegengekomen over de C25 , ik vind ze nu niet meer zo snel, maar als iemand weet hoe ik snake er weer opkrijg, stuur ik hem 5 DivX moviez naar keuze >:)

Verwijderd

Zo kwam ik dus op het idee om het voor de C35i te doen

Verwijderd

kan nou echt niemand anders hier firmware sleutelen of heeft snake op de C35i op een andere manier aan de praat gekregen :(

• Def_P
  • Niet online
Nee, ben er zelf ook naar op zoek.

Verwijderd

Als iemand iets vind zo snel mogelijk melden, ik vond het op zo'n underground site

Verwijderd

wil ook snake alleen lijkt me het risico te groot dat je phone het dalijk helemaal niet meer doet..:?

Verwijderd

Als ie het niet meer doet moet je em gewoon opnieuw flashen, heb ik ook gehad
Pagina: 1