Harman Kardon HKTS 2

Pagina: 1
Acties:

• Denominator
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 02-05-2022
Hallo Allemaal,

Ik ben al een tijdje op zoek naar een leuk setje voor mijn TV.
nu ben ik ondertussen al helemaal weg van de Harman Kardon HKTS 2
Alleen nu vroeg ik me af of een receiver noodzakelijk is ( vast een domme vraag maar goed xD )
nu vind ik zelf de receivers van van harman kardon zelf een beetje te duur.
dus daarnaast vroeg ik me ook nog af of julie suggesties hebben voor een andere reciever dan die van HK maar die kwalitatief nog wel vrij goed is.

Alvast Bedankt :)

• AvanCade
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-01 21:25
Kwaliteit kost geld (design ook). De HKTS speaker setjes gebruiken standaard speakerkabel en een tulpstekker voor de subwoofer. Dus zo ver ik weet zul je sowieso een receiver nodig hebben van een of ander merk. Suggesties heb ik niet, ik heb de HK set gekocht omdat deze zo mooi is.

• Denominator
Oké ik verwachte inderdaad al dat een receiver noodzakelijk zou zijn, en het design is inderdaad erg strak

• Denominator
Ik zit net even te kijken en ik kwam langs de Samsung AV-R720, het is een vrij goedkope receiver.
Maar nu is mijn kamer ook niet zo groot, zo ongeveer 15 m² alleen ik weet niet of de HK te veel vermogen trekt om het met deze receiver nog mooi zuiver te laten blijfen

Verwijderd

Hallo ik heb een probleem
sinds 2 dagen in het bezit van:
Onkyo tx sr 607 en hkts 11.

Wil vanmorgen de radio aanzetten, subwoofer gaat niet meer aan.
lampje blijft amber. zet ik hen handmatig op on, wordt ie ook niet wit.
Heb de tulpstekker al verwiseld maar helaas, ik neem aan signaal of niet, deze moet ook alleen aan kunnen.
Baal er echt van heb deze componenten 2 dagen geleden aangeschaft bij media markt.
Daar probeer ik al sinds 9.30 heen te bellen maar natuurlijk neemt er niemand op.
Iemand advies hoe ik de sub aan zou kunnen krijgen?

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 22:40
Verwijderd schreef op zaterdag 30 mei 2009 @ 11:13:
Hallo ik heb een probleem
sinds 2 dagen in het bezit van:
Onkyo tx sr 607 en hkts 11.

Wil vanmorgen de radio aanzetten, subwoofer gaat niet meer aan.
lampje blijft amber. zet ik hen handmatig op on, wordt ie ook niet wit.
Heb de tulpstekker al verwiseld maar helaas, ik neem aan signaal of niet, deze moet ook alleen aan kunnen.
Baal er echt van heb deze componenten 2 dagen geleden aangeschaft bij media markt.
Daar probeer ik al sinds 9.30 heen te bellen maar natuurlijk neemt er niemand op.
Iemand advies hoe ik de sub aan zou kunnen krijgen?
Kwam het ineens, zomaar zonder een beetje te spelen met de instellingen van je receiver? Anders:
Niveau van sub in receiver op hoogste zetten. Heb je per ongeluk ook niet de instelling subwoofer op "no" gezet?
Pagina: 1