Toon posts:

kan het kwaad...

Pagina: 1
Acties:
  • 211 views

Verwijderd

Topicstarter
... dat ik het idee heb dat mijn PC af en toe een soort van 'stoom' afblaast. Uiteraard komt er niet daadwerkelijk stoom uit. Ook hoor je wat geklik, het is maar heel kort. Niet eens een seconde. Ik kan het geluid niet anders omschrijven. Het gebeurt één keer per uur.

Ik heb er geen last, maar ik vraag me af of het normaal is

Systeem:

Intel Core Duo E8400 3.00 ghz
Asus P5QL Pro Moederbord
2 GB
64 bits Windows 7
Geforce 9800 GT
En twee geinstalleerde harddisks (320 en 250 GB)
Voeding Silent Pro M 500 W van Cooler Master

• Arethusa
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20-05 14:36

Arethusa

Niet die server

Hoe manifesteert dat "stoom afblazen" zich? En bij die klik moet ik aan het overlijden van een hardeshijf denken.

I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.
Vinyl: Discogs

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Of het kwaad kan dat je dat denkt weet ik niet, maar geklik uit je computer is doorgaans niet goed.

Probeer het probleem eens te achterhalen, welk onderdeel veroorzaakt het geklik, wanneer hoor je het wel, wanneer niet? Zijn de temps in orde, levert je voeding stabiele voltages?

Omdat het op deze manier een gigantisch giswerk wordt gaat dit topic op slot. Ga aan de slag en probeer te achterhalen waar het fout gaat. Als je weet welk onderdeel het probleem veroorzaakt (of welke juist niet) dan kun je een topic openen met een duidelijke omschrijving (en titel) met daarbij wat je zelf al hebt gedaan om het probleem te achterhalen.

Dit topic is gesloten.