Kink FM radio player. Doet aan ultracrepidarianisme
Anoniem: 287184
Nee, ongein natuurlijk. Dit ding in de batterijenbak en naar aq4u.nl voor een nieuwe
+++Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++
In de korte was heb ik een keer een enkele li-ion cel gehad, die heeft het nog nèt overleefd, en dat is best case.
verder kan het elektrisch geen kwaad om hem schoon te maken en in je camera te stoppen, je krijgt enkel problemen als er nog wat prut of water op zit)
[ Voor 15% gewijzigd door mux op 30-05-2009 11:34 ]
Is dat dan echt het wasmiddel wat 't m doet? Ik heb één van mijn reserve accu's een keer in een bak met schoon water laten vallen toen ie net nieuw was (haha verpakking was moeilijk open te krijgen, scheurde en hij vloog zo een bak water in). Laten drogen, doet het op de dag van vandaag nogsteeds prima!devguru schreef op zaterdag 30 mei 2009 @ 11:41:
Hij doet het hoogstwaarschijnlijk nog gewoon.. Alleen is de capaciteit met 95% gereduceerd, dus je schiet 3 foto's en hij is weer leeg... Gewoon weg ermee
Sony A7R III | Sigma MC-11 | Sigma 50mm f/1.4 Art | Sigma 135mm f/1.8 Art
Zeiss 21mm f/2.8 | Minolta Rokkor 58mm f/1.2 | Godox V860II
Anoniem: 35978
Do not mock my 400D, dat je nou jaloers ben, kan ik goed begrijpen maar om je dan zo te laten kennen. Je mag hem gerust overkopen voor 2400 euro hoor, geen geld, dan krijg je de 50 1.8 erbij. Beetje toppietoppiegarantie en klaar!Henk schreef op zaterdag 30 mei 2009 @ 09:38:
Aangezien het toch maar om een 400d gaat, zou ik het gewoon proberen
Nee, ongein natuurlijk. Dit ding in de batterijenbak en naar aq4u.nl voor een nieuwe
Kink FM radio player. Doet aan ultracrepidarianisme
[ Voor 96% gewijzigd door Nomad op 31-05-2009 12:39 . Reden: ongetwijfeld grappig bedoeld, maar niet op zijn plek en teveel met een denigrerende toon ]