Toon posts:

Besteld product staat op "niet beschikbaar"

Pagina: 1
Acties:
  • 167 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

ik heb geen illegale website te melden ofzo, maar ik was benieuwd over iets. Ik heb bij een winkel een product gekocht ( ocz geheugen ) en het zou binnen gister of vandaag binnen komen. Nu, als ik op het product klik, staat er '' product niet beschikbaar'' wat er gister nog niet stond.

Heeft iemand dit vaker meegemaakt? kan ik het product nu nog wel krijgen? er is mij immers beloofd dat die vandaag of gister binnenkwam, maar door die reviews te lezen ( shop ) twijfel ik een beetje..
ook bij een andere winkel, ( 4 launch) zie ik ineens veel ocz geheugen van 10 + werkdagen, wat een dag geleden nog 1-3 was.

Afgesplitst van Illegale / oplichtings websites ergens melden?

[ Voor 7% gewijzigd door Orion84 op 29-05-2009 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09:34

PoweRoy

funky!

Verwijderd schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 09:12:
Hoi,

ik heb geen illegale website te melden ofzo, maar ik was benieuwd over iets. Ik heb bij een winkel een product gekocht ( ocz geheugen ) en het zou binnen gister of vandaag binnen komen. Nu, als ik op het product klik, staat er '' product niet beschikbaar'' wat er gister nog niet stond.

Heeft iemand dit vaker meegemaakt? kan ik het product nu nog wel krijgen? er is mij immers beloofd dat die vandaag of gister binnenkwam, maar door die reviews te lezen ( shop ) twijfel ik een beetje..
ook bij een andere winkel, ( 4 launch) zie ik ineens veel ocz geheugen van 10 + werkdagen, wat een dag geleden nog 1-3 was.
bel ze op :? Waarschijnlijk geen oplichting maar als meerdere mensen dit tegelijk kopen kan het uitverkocht raken. Denk dat het op is bij de groothandel, wat er voor zocht dat het bij 4launch ook niet op voorraad is.

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
PoweRoy schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 09:28:
[...]

bel ze op :? Waarschijnlijk geen oplichting maar als meerdere mensen dit tegelijk kopen kan het uitverkocht raken. Denk dat het op is bij de groothandel, wat er voor zocht dat het bij 4launch ook niet op voorraad is.
zijn pas om 10 uur open en ze hebben gister gebeld dat het echter donderdag of vandaag, vrijdag er moest zijn.
dus ik weet niet, als het product ineens op de website niet meer leverbaar is, of ik het dan nog wel kan krijgen, gelukkig, ben de laatste met het product :D

het is nu binnen, toch grappig dat ik een product heb wat ze op dezelfde dag uit het assortiment halen, mja heb alles nu :)

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2009 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:37

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Zo, ik heb je deze berichten maar even afgesplitst van Illegale / oplichtings websites ergens melden? aangezien het daar totaal off-topic was.

En aangezien je vraag eigenlijk geen topic waard is gaat dit topic dan weer meteen op slot. Heb in zo'n situatie gewoon even geduld, of neem contact op met de shop.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Dit topic is gesloten.