Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Dirk0s
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10:51
Nu ben ik opzoek naar een goed abbo + BB bold nu zag ik op gsmweb.nl een intressant iets...

1 x aanvraag:
Blackberry 9000 BOLD
i.c.m T-Mobile Relax abonnement +
Instant Email BlackBerry

Nu wil ik een 1 jaar abbo nemen inc relax 200 of 150 dan kost hij maar ong. 100 euro

nu heb ik een vraag over dat instant email blackberry, kan ik daarmee ook gewoon onbeperkt browsen? of zitten daar nog nadelen aan?

Verwijderd

Instant e-mail van t-mobile is incl. onbepert data, dus ja, je kunt onbeperkt browsen.

Enig nadeel is de browser van de BB Bold, deze is niet echt geavanceerd... Maar je kunt ook Opera Mini downloaden, die schijnt een stuk beter te zijn.

Punt is, de BB heeft lange tijd geen browser gehad. Het geheel draaide echt om e-mailen. (de nadruk ligt nog steeds op het e-mailen, maar er worden steeds meer functies aangeboden)

[ Voor 66% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2009 12:04 ]

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Dit soort vragen willen we in Non-Windows Based Mobiles & PDA's niet zien. Kijk eens in Telecomproviders; als een soortgelijk topic nog niet bestaat, dan staat het je vrij om er eentje te openen mits deze aan het lokale beleid aldaar voldoet.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Dit topic is gesloten.