ik heb mijn pc aan mijn tv zitten nu kan ik wel mijn pc-scherm zien op mijn tv maar nu wil ook ook weten of het andersom kan dat ik tv kan kijken op mijn pc. ik kan mijn scart kabeltje wel overzetten naar tv-out of tv-in
Ja, met tv-in, of een tv kaart, zal wel om moeten zetten naar juiste signaal of stekker, scart heeft ook svideo en composiet signaal dacht ik, daar moet je dan juiste stekker op solderen.
Neem aan dat je scart van digitale mediabox afkomt?
Je heb wel een Tv-in nodig of Tv kaart met ingangen zal altijd analoog zijn via deze constructie.
Neem aan dat je scart van digitale mediabox afkomt?
Je heb wel een Tv-in nodig of Tv kaart met ingangen zal altijd analoog zijn via deze constructie.
Wat heb je zelf al gevonden?
Zonder te melden wat je aan aansluitingen hebt wordt het gelijk al een stuk lastig hier wat zinnigs over te zeggen. Omdat ik iedere vorm van eigen inzet mis gaat dit topic op slot. Daarnaast heeft het ook weinig met OH van doen.
Zonder te melden wat je aan aansluitingen hebt wordt het gelijk al een stuk lastig hier wat zinnigs over te zeggen. Omdat ik iedere vorm van eigen inzet mis gaat dit topic op slot. Daarnaast heeft het ook weinig met OH van doen.
Dit topic is gesloten.
![]()