Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• SlasZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-10 13:39
Ik mag jaarlijks via het werk een cursus of opleiding volgen zonder echt een budget (3000-4000 euro is geen probleem) en een week lang mag ook.
Ik werk in een software ontwikkelingsbedrijf (software voor de financiele sector & asset management in Java / Flex), dus ik zoek iets wat me iets zou kunnen bijbrengen in die gebieden. Ook project management behoort tot de mogelijkheden.
Heeft er iemand ervaring met dit soort opleidingen, en aanbevelingen? Het mag gerust in het buitenland zijn (Frankrijk, Nederland, UK, ... hoewel de USA waarschijnlijk iets te ver is).
Liefst iets dat goed op mijn CV zou staan ;)

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19-11 11:08

André

Analytics dude

www.loi.nl
www.ncoi.nl
www.eduhub.nl

Wat verwacht je nou precies? Wij moeten allerlei opleidingen in honderden richtingen opnoemen die jij kunt doen? Het lijkt er op dat je een opleiding wil doen puur om het budget te verbranden. Heb je geen doel waar je naar toe wilt werken? Zoek dan een opleiding die aansluit bij de punten die moeten verbeteren om dat doel te halen.

• SlasZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-10 13:39
André schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 16:34:
www.loi.nl
www.ncoi.nl
www.eduhub.nl

Wat verwacht je nou precies? Wij moeten allerlei opleidingen in honderden richtingen opnoemen die jij kunt doen? Het lijkt er op dat je een opleiding wil doen puur om het budget te verbranden. Heb je geen doel waar je naar toe wilt werken? Zoek dan een opleiding die aansluit bij de punten die moeten verbeteren om dat doel te halen.
Ik zou willen evolueren naar een team/projectleider niveau. En neen, ik wil niet gewoon het budget opsouperen. Vorig jaar heb ik een cursus Duits gevolgd voor 500 euro...
Ik zoek gewoon mensen die iets gelijkaardigs gedaan hebben, en opleidingen kunnen aanbevelen.

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11:11
Als je projectleider of manager wilt worden, is Prince2 misschien wat voor jou. Eerst Prince2 Foundation en als vervolg Practitioner. Google maar eens op Prince2 trainingen en je komt er meer over te weten.