2 schermen in ubuntu

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qrious
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 30-09-2016
hey allemaa,
ik heb ubuntu draaien op mijn pc met 2 monitoren, maar krijg het niet werkend zoals landscape in vista.
weet iemand hoe ik dit moet fixe ben er al een tijdje mee bezig maar lukt me niet

They say that nobody is perfect. Then they tell you practice makes perfect. I wish they'd make up their minds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zit gewoon in de display option volgens mij

Preferences > Display Options, anders kun je kijken naar drivers voor je videokaart fabrikant, met mijn ati kaart kon het ook via CCC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorius737
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08-09 10:48
je kunt de schermen naast elkaar slepen , en zelfs verschillende resoluties instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gertvdijk
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09-09 10:57
Indien je Ubuntu 9.04 hebt i.c.m. Nvidia drivers kijg je via 'display options' de doorschakeling naar de nvidia tool die dat voor je regelt. In oudere versies moet je dat zelf bedenken en de Nvidia X settings zelf even openen.
Indien je een andere kaart hebt dan kan het via 'display options'. Waarom vertel je niet wat er precies niet lukt en andere informatie over je systeem?

Kia e-Niro 2021 64 kWh DynamicPlusLine. See my GitHub and my blog for articles on security and other stuff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beOnt
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:41
Best even meegeven welke driver je gebruikt, en welk merk van graka je hebt.

Ikzelf heb ook serieus wat problemen gehad met dual screen opstelling in ubuntu 9.4 met een ATI 3850.
Is eindelijk orde gekomen na het installeren van de catalyst 9.5 driver.

Heeft me toch serieus wat zweet gekost.