Beetje een vreemde vraag wellicht, maar ik zit met het volgende probleem. Ik heb onlangs een nieuwe receiver aangeschaft (een rotel rsx-1065). Nogal een flinke jongen en ik heb af en toe het probleem dat als ik 'm vanuit stand-by aanzet dat m'n zekering (in de stoppenkast dus) d'r uitklapt (een 16A automaat). Komt dit door de opgenomen spanning oid? (als ik de schakelaar weer omzet functioneert de verterker probleemloos).
ik heb verder wel apparatuur op dezelfde groep (32" lcd, dvd speler, atom pc'tje) maar geen hele grote verbruikers oid. Is die vermogenspiek ergens mee op te vangen?
De electrische installatie is verder anderhalf jaar geleden helemaal opnieuw aangelegd (grote verbouwing) dus daar zie ik niet echt een probleem. De aardlekschakelaar slaat ook niet om, dus het is echt een stroomprobleem en geen kortsluiting oid....
ik heb verder wel apparatuur op dezelfde groep (32" lcd, dvd speler, atom pc'tje) maar geen hele grote verbruikers oid. Is die vermogenspiek ergens mee op te vangen?
De electrische installatie is verder anderhalf jaar geleden helemaal opnieuw aangelegd (grote verbouwing) dus daar zie ik niet echt een probleem. De aardlekschakelaar slaat ook niet om, dus het is echt een stroomprobleem en geen kortsluiting oid....