Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[forum/tpl] Loze ruimte verminderen

Pagina: 1
Acties:

• Matis
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21-11 21:23

Matis

Rubber Rocket

Topicstarter
Beste devvers,

daar is die lastige Matis weer ;)

Ik heb een vraagje / opmerking mbt het template van GoT en de structuur waarin de berichten worden weergegeven:

Allereerst een screenie:

Afbeeldingslocatie: http://www.meuk.matis-digital.com/screen/got_message.jpg

Omdat ik een relatief kort bericht post en ik wel een plaatje e.d. heb, valt de signature (div class clear) erg laag. (linkje Matis in "GFX Groepsproject - Sequence 3 II")

Dit zorgt voor een hele hoop *loze ruimte*. Misschien is het mogelijk om een signature meteen onder de post neer te zetten en niet onder de userdetails, maar er naast.

Dit zal iig een hoop ruimte schelen (in dit geval bijna 2x), alleen weet ik niet hoe het zal gaan met de leesbaarheid van de pagina. Misschien komt het dan wel erg chaotisch over, maar dat kan ik niet testen.

Ik hoor het wel!

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Ik ben bang dat dat inderdaad nogal chaotisch over zal komen (minder duidelijke scheiding bericht/signature, in sommige gevallen zelfs loze ruimte /onder/ de sig*). Dat was in ieder geval wel de reden dat we het zo opgelost hebben. Ik zou zeggen: post langere replies :P

* het is niet eenvoudig in HTML/CSS om een blok onderin uit te lijnen zonder weer terug te moeten vallen op ranzige tabel-constructies.

edit: een edit maakt het niet mooier, misschien dat we daar wel wat aan kunnen doen

[ Voor 52% gewijzigd door crisp op 29-05-2009 10:55 ]

Intentionally left blank

• Matis
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21-11 21:23

Matis

Rubber Rocket

Topicstarter
crisp schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 10:52:
Ik ben bang dat dat inderdaad nogal chaotisch over zal komen (minder duidelijke scheiding bericht/signature, in sommige gevallen zelfs loze ruimte /onder/ de sig). Dat was in ieder geval wel de reden dat we het zo opgelost hebben. Ik zou zeggen: post langere replies :P
Daar was ik al bang voor, toch bedankt voor je toelichting!

* Matis pakt de lipsum generator erbij

@ Edit: Ik moet het jullie natuurlijk niet TE makkelijk maken, maar je hebt gelijk. Maar misschien kun je een extra wrapper om de post heen doen met daarin het bericht EN de sign en die dan uitlijnen naast de userdetails. Hmm, daar los je de loze ruimte /onder/ de sign niet mee op. Stom :$

En wat betreft het editten, daar heb je gelijk in!

Mijn topictitel verdient ook geen schoonheidsprijs :$ Voeg er nog maar "Loze ruimte verminderen" aan toe, thnx ;)

[ Voor 32% gewijzigd door Matis op 29-05-2009 11:04 ]

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Matis schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 10:55:
Mijn topictitel verdient ook geen schoonheidsprijs :$ Voeg er nog maar "Loze ruimte verminderen" aan toe, thnx ;)
Ik zat er net naar te kijken tot ik jouw post last :Y)