Ik zit al tijdje met een probleem. Het gaat om een computer van een vriend van mij, een Medion MT6. Het besturingssysteem (Windows XP Professional) was enorm traag.(Was nog nooit opnieuw geinstalleerd, lol) Dus heb ik het initiatief genomen om er wat aan te doen.
Systeemspecificaties
Processor: Intel Pentium 4 3,0 Ghz
Moederbord: Medion Mt8088
RAM: 2 x 256 MB Kingston
HDD: Baracuda 200 GB
Videokaart: Ati X600 256 MB
Ik heb de HDD geformateerd met een programma van IhavethePassword bootable cd.
De 3e keer dat ik probeerde de computer opnieuw te installeren, lukte het mij om zonder blauw scherm de installatie af te ronden. Na een tijdje had ik toch maar besloten dat het toch wel verstandig is om een legale versie van XP te installeren die ik zelf nog over heb. Nu stuitte ik weer op het probleem met het blauwe scherm. Nu heb ik het nog 30 x geprobeerd met dezelfde HDD maar tervegeefs. Wanneer ik het met een andere HDD probeer heb ik geen enkel probleem met de installatie.
Nu kan ik ook niet meer met IhavethePassword the HDD benaderen, hij loopt tijdens het opstarten vast.
Nou weet ik dat het aan de HDD ligt, wat zou ik nog kunnen proberen om deze oude HDD weer aan de praat te krijgen?
Alvast bedankt.
Systeemspecificaties
Processor: Intel Pentium 4 3,0 Ghz
Moederbord: Medion Mt8088
RAM: 2 x 256 MB Kingston
HDD: Baracuda 200 GB
Videokaart: Ati X600 256 MB
Ik heb de HDD geformateerd met een programma van IhavethePassword bootable cd.
De 3e keer dat ik probeerde de computer opnieuw te installeren, lukte het mij om zonder blauw scherm de installatie af te ronden. Na een tijdje had ik toch maar besloten dat het toch wel verstandig is om een legale versie van XP te installeren die ik zelf nog over heb. Nu stuitte ik weer op het probleem met het blauwe scherm. Nu heb ik het nog 30 x geprobeerd met dezelfde HDD maar tervegeefs. Wanneer ik het met een andere HDD probeer heb ik geen enkel probleem met de installatie.
Nu kan ik ook niet meer met IhavethePassword the HDD benaderen, hij loopt tijdens het opstarten vast.
Nou weet ik dat het aan de HDD ligt, wat zou ik nog kunnen proberen om deze oude HDD weer aan de praat te krijgen?
Alvast bedankt.