Death Knight Zaebor(80), Warlock Thortur (80) en Druid Galithor (80). Retired.
Ik zou wel even langs de garage gaan, maar ben bang dat er een onderdeel van of de bak zelf versleten is..
I can see clearly now the rain has gone. I can see all obstacles in my way.
Kun je de pookhoes niet voorzichtig omhoog trekken? Misschien zie je dan al iets.
Ja zoiets vreesde ik ook al, nouja dan binnenkort maar even naar de garage brengenMopperman schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 09:12:
lijkt mj niet normaal, en al helemaal niet veilig! voor hetzelfde geld gebeurt het als je op bijv. de snelweg zit.
Ik zou wel even langs de garage gaan, maar ben bang dat er een onderdeel van of de bak zelf versleten is..
Ah, ja dat kan natuurlijk ookMaster__R schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 09:13:
Als je nog kunt schakelen lijkt het me dat je pook alleen los zit.
Kun je de pookhoes niet voorzichtig omhoog trekken? Misschien zie je dan al iets.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.
Haha nee, dat niet eens, heb aan de onderkant gekeken maar daar leek het verder prima
Nu heb ik er ook niet al te veel verstand van maar toch
Zal zo wel weer even proberen om de hoes om de pook eraf te halen en dan een paar foto's te maken
Kun je dat makkelijk bevestigen door naar de versnellingsbak te kijken?AtleX schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 09:20:
Zijn de schakelkabels/stangen niet gewoon losgeraakt?
[ Voor 21% gewijzigd door ReZ1987 op 29-05-2009 09:21 ]
Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.
I can see clearly now the rain has gone. I can see all obstacles in my way.
Het kwam omdat een of ander rubbertje aan de onderkant versleten was. Bij mij leunde de schakelpook op de uitlaat waardoor hij ook enorm warm werd.
overigens had dit niets met de versnellingsbak, maar puur alleen de schakelpook (rubbertje waarmee die vast geklemd zat) te maken.
Wel ontzettend irritant overigens.
[ Voor 19% gewijzigd door Tiemez op 29-05-2009 09:58 ]
ff er onder kruipen en aan wat stangen trekken kijken wat los zit. en naar een garage toe
BThGvNeOA
Bond Tegen het Gebruik van Nutteloze en Onbekende Afkortingen!
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,
Kwestie van losse bouten, blok hing er nog aan 1 vast.
Maar dan merk je wel met schakelen dat de boel verder ook enorm los zit en wellicht is het geluid vanuit de motor dan ook wat anders, aangezien je blok wat losser zit.
Het schijnt dat de versnellingsbak uit "z'n rubbers" was, wat dat ook moge zijn
Bedankt voor alle tips/info iedereen