Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[W7-Data Loss] Repartitionering, Format, Reinstall, Defrag..

Pagina: 1
Acties:

• SalimRMAF
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 28-11 01:15

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Topicstarter
Hallo,

Het paste niet in de Topictitel, maar hetvolgende is aan de hand.

Nou, ik heb ongeveer 200 Smileys in MSN. Custom smileys bedoel ik dan.

Ik wilde een fresh Win7 64 Bit install doen, maar natuurlijk ga je eerst een backup maken.

De Smileys zitten verstopt in.
C:\Users\***\AppData\Local\Microsoft\Messenger\***@hotmail.com\ObjectStore

Nou is AppData een verborgen map.
Ik heb Mijn Documenten, waar AppData een submap van is gekopieerd; ik dacht dat dus ALLES onder Mijn Documenten was meegekopieerd.

Heb geboot vanaf DVD, de C Partitie verwijderd, waarna ik hem heb geformatteerd (snel) , en nadat de windows setup er weer opzat, heb ik gedefragmenteert, met de gedachte dat ik alles toch had gebackupped. 8)

Okay, kom ik aan bij het moment om de smileys daadwerkelijk te gaan terugplaatsen.. :X Zie ik dat de map AppData niet meegekopieerd is. 8)7

Tsjaa, kan gebeuren, maar ik heb er een heleboel zelfgemaakte smileys tussenzitten, dus wil mijn oude map terug. ;(

Is er nog hoop, voor Datarecovery? Ik heb GetDataBack for NTFS aangeschaft. :Y)

Maak ik nog kans of moet ik niet meer computeren of scannen omdat dat alles nog erger maakt? -O-

Mrci!

Gulfstream G650

• remco_k
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-11 19:53

remco_k

een cassettebandje was genoeg

salimrmaf schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 00:51:
Maak ik nog kans of moet ik niet meer computeren of scannen omdat dat alles nog erger maakt? -
De kans is aanwezig dat het nog lukt, maar is klein.
Als je die kans niet nog kleiner wilt hebben moet je die computer (lees: harddisk) direct NIET meer gebruiken. Niets meer mee doen. Ook niet booten. (en iendien je nu online bent met die computer/hdd ook niet nog even een reaktie hier typen. Doe maar op een andere computer).
En dan met je restore tools kijken of die files nog te recoveren zijn en duimen draaien...

* remco_k kotst op windows die standaard verborgen bestanden en mappen niet laat zien en ook nog eens niet kopieert als ze niet worden getoont, ben er ook een keer ingetrapt, sindsdien controleer ik de grootte van de backup en aantal files, redelijk waterdicht.

[ Voor 7% gewijzigd door remco_k op 29-05-2009 00:59 ]

Alles kan stuk.

• SalimRMAF
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 28-11 01:15

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Topicstarter
remco_k schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 00:57:
[...]

De kans is aanwezig dat het nog lukt, maar is klein.
Als je die kans niet nog kleiner wilt hebben moet je die computer (lees: harddisk) direct NIET meer gebruiken. Niets meer mee doen. Ook niet booten. (en iendien je nu online bent met die computer/hdd ook niet nog even een reaktie hier typen. Doe maar op een andere computer).
En dan met je restore tools kijken of die files nog te recoveren zijn en duimen draaien...

* remco_k kotst op windows die standaard verborgen bestanden en mappen niet laat zien en ook nog eens niet kopieert als ze niet worden getoont, ben er ook een keer ingetrapt, sindsdien controleer ik de grootte van de backup en aantal files, redelijk waterdicht.
Thanks, welke recoveryprogramma raad je me aan?

Gulfstream G650

• remco_k
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-11 19:53

remco_k

een cassettebandje was genoeg

salimrmaf schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 00:59:
[...]

Thanks, welke recoveryprogramma raad je me aan?
Geen idee, ben daar niet zo in thuis, maar er is hier al zo vaak over gesproken dat je dat echt wel moet kunnen vinden. :+

Alles kan stuk.