Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plofkip
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-09 19:11
Hey!

Ik gebruik nu een tijdje Windows 7 RC, heb helaas wel een aantal minpunten, maar dat is logisch.
Waar ik mij wel enorm aan erger, is dat IE8 echt een onwijs probleem heeft met cookies opslaan... Soms zijn mijn cookies gewoon weg of niet goed onthouden oid...
Na een reboot zijn de cookies sowieso weg (ook al staan ze nog wel bij tijdelijke bestanden) en soms ook zonder reboot.
En nu sinds vandaag is IE8 64bit opeens mijn default webbrowser :?
Ik heb gekeken in Standaard programma's en daar IE als default weer ingesteld, maar helpt niets.
Ook bij Internet opties -> Programma's is de knop "Als standaard instellen" grijs (32bit) en in de 64bit versie staat dat de 64bit versie helemaal niet default kán zijn |:( 8)7
Dus als ik nu een linkje open in IM of Outlook, wordt de 64 bit versie geopend.

Enig idee wat de oplossing kan zijn voor deze 2 problemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plofkip
Bump? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plofkip
Nog een bump... ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

kipusoep schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 00:25:
Hey!

Ik gebruik nu een tijdje Windows 7 RC, heb helaas wel een aantal minpunten, maar dat is logisch.
Waar ik mij wel enorm aan erger, is dat IE8 echt een onwijs probleem heeft met cookies opslaan... Soms zijn mijn cookies gewoon weg of niet goed onthouden oid...
Na een reboot zijn de cookies sowieso weg (ook al staan ze nog wel bij tijdelijke bestanden) en soms ook zonder reboot.
Eerder met UAC zitten spelen misschien? :)

Je zou kunnen kijken of je met de UAC settings een ander effect krijgt (er wordt namelijk ook folder virtualisatie mee aan en uitgezet).

Hetzelfde geldt ook voor je wel of geen 64bits default gedoe :)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plofkip
Hmm ik ben er net achter gekomen waardoor IE8 64bit opgestart werd. Er draaiden namelijk 2 IE8 64bit processen op de achtergrond, dus deze zag hij als `openstaande browser´.
Heb ze afgesloten en nu is IE8 32bit wel weer standaard.
alt-92 schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 13:44:
[...]

Eerder met UAC zitten spelen misschien? :)

Je zou kunnen kijken of je met de UAC settings een ander effect krijgt (er wordt namelijk ook folder virtualisatie mee aan en uitgezet).

Hetzelfde geldt ook voor je wel of geen 64bits default gedoe :)
Meerdere mensen hebben last van het 'cookie-probleem'. Volgens mij is het een Windows 7 bug, ga vanavond ofzo maar even proberen een upgrade uit te voeren.

[ Voor 47% gewijzigd door plofkip op 03-06-2009 00:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aoddarkangel
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 13-11-2021
Hallo, ik heb je problemen gelezen, nu de vraag heb je er al een oplossing voor gevonden ?

Ik heb namelijk ook het probleem dat de cookies niet correct werken, en weet mij nu ook geen raad meer ?

Ik hoop dat je een oplossing hebt gevonden voor dit probleem in IE8 win7 64Bit.

Mvg aoddarkangel
Pagina: 1