Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Word & Powerpoint bestanden niet meer te openen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi tweakers,

een vriend van me heeft morgen een afstudeerpresentatie en er zijn wat problemen opgetreden.
Er heeft iemand bestanden zitten knippen en plakken van de ene Vista pc naar de andere met het gevolg
dat de bestanden niet meer te openen zijn.

Aangezien er morgen een afstudeerpresentatie plaats moet vinden en de bestanden niet te openen zijn is er een groot probleem. Is er iemand die de bijgevoegde bestanden kan openen. Er is een reward van 10 euro!!

Ik hoop nog iets te horen vanavond.

stageverslag
presentatie

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Je bestanden zijn gefucked, maar dat had je al gemerkt ;)

Heb je de originele nog? Je kan nog zoeken naar recovery software: wellicht kunnen die iig nog de data eruit extracten.

Overigens is belonen niet goed. Je beloont ons al als je iets meer inzet toont :P

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb gezocht met recovery software dan krijg ik niets meer te zien ik heb 3 tools gebruikt allen zonder resultaat. Dat had ik er nog wel even bij kunnen zetten.

Heeft er niemand een programma waarmee de bestanden te herstellen zijn? Het verslag is nog wel te openen, alleen krijg je dan hebreeuws/chinees/blablabla..