Asus A7V, TB 1000 MHZ, 384 MB , SB1024, 3 x 30 GB , Asus V6800 Deluxe,3COM netwerkkaartje, Tv-kaartje
Sorry maar ik heb geen ervaring met win2k. Wel had ik ff een vraagje over je instellingen in de BIOS. Waarom heb je PNP-OS uitgeschakeld?
Out of order...
Als je PNP-OS op yes hebt staan dan kan Windows de irq's uitdelen aan de kaarten en aangezien dit toch bijna nooit goed gaat kan je het beter op NO zetten :)(Dan neemt je bios het trouwens over)
Met de hand instellen is altijd nog het best maarja dat snapt niet iedereen.
Alle proemn in n drek
Het probleem is de combinatie van je mobo:
De A7V heeft problemen met sommige maxtor schijven. Zoek daar eens naar, meer kan ik je niet vertellen.
De A7V heeft problemen met sommige maxtor schijven. Zoek daar eens naar, meer kan ik je niet vertellen.
Je kunt zoeken in nieuwsgroepen via http://groups.google.com/ en dan laten zoeken op de volgende trefwoorden A7V maxtor promise ultra 100.
Je komt iedergeval aardig wat postings tegen en mogelijk ook jou probleem en misschien ook nog een oplossing !
Je komt iedergeval aardig wat postings tegen en mogelijk ook jou probleem en misschien ook nog een oplossing !
En hierdoor heb je dus vaak hardwareconflicten right?Op woensdag 28 februari 2001 18:25 schreef Bierkameel het volgende:
Als je PNP-OS op yes hebt staan dan kan Windows de irq's uitdelen aan de kaarten en aangezien dit toch bijna nooit goed gaat kan je het beter op NO zetten :)(Dan neemt je bios het trouwens over)
Out of order...
Pagina: 1