Mysterieuze window "Info" Deleting.....

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23:01
OK, een gekke topic titel, maar ik wist ook niet wat ik ervan moest maken. Ik krijg net deze window voor mijn kiezen en ik heb geen idee wat het is, als ik op OK klik gebeurt er eigenlijk niks, hij gaat naar een volgend bestand wat hij gaat "verwijderen" Er wordt alleen niks daadwerkelijk verwijderd, na het klikken op ok staat het bestand nog altijd op de pc.

Zoeken op google heeft niks opgeleverd, ik kan zelf niks vinden in taakbeheer en in de werkbalk staat ook niks. Wie weet wat dit is?

Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/i3yud2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Qips
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 18-09 22:12

Mr.Qips

Meneer Kips dus

Wellicht een schrijf/leesfout van een torrentprogramma. Weet je welk programma het venster creeert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
Nee, geen idee. Ik gebruik Utorrent voor torrents, maar daar komt dit bestand bijvoorbeeld al niet vandaan...

Edit:

Het is ernstiger dan ik dacht, als ik een bestand af probeer te spelen zegt bsplayer dat het bestand niet gevonden kan worden, het lijkt er dus op alsof ik een virus heb wat bestand verwijderd...

Edit 2:

VLC media player kan de bestanden wel openen. :/ wtf

[ Voor 57% gewijzigd door SaN op 28-05-2009 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Qips
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 18-09 22:12

Mr.Qips

Meneer Kips dus

Hmm klinkt niet goed. Probeer eens een defragmentatie en of schijfcontrole.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
Schijfcontrole heb ik een week geleden nog gedaan, hoop niet dat het juist daaraan ligt. Defragmentatie moet automatisch gebeuren geloof ik, maar zal ik voor de zekerheid nog even doen. Ben nu aan het scannen met AVG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mr.Qips schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 21:51:
Hmm klinkt niet goed. Probeer eens een defragmentatie en of schijfcontrole.
Ik zou voor het defragmenteren eerst de bestanden veilig kopiëren naar een ander medium zodat je zeker een backup hebt. Defragmenteren doet soms meer kwaad dan goed in geval van corrupte (?) bestanden
Pagina: 1