Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[forum] Forum Tabs

Pagina: 1
Acties:

• player-x
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17-11 14:13

player-x

Disruptive by design

Topicstarter
MediaPortal forum heeft zijn forum ge-update met tabs voor forum groepen en moet zeggen werkt echt goed.

Misschien ook iets voor GOT :D

[dislectie] hoeveel forum deelnemers heb je nodig om een peertje te vervangen ?

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:04

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Persoonlijk is dit niet handig vind ik, omdat je extra moet gaan klikken om dan naar een hoofdgroep te gaan.

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Net zoiets als de Channels op de FP dus?

Dan zou je die dingen op het forum kunnen vervangen door de forumgroepen als je de tracker aan hebt staan.

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

AW_Bos schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 20:37:
Persoonlijk is dit niet handig vind ik, omdat je extra moet gaan klikken om dan naar een hoofdgroep te gaan.
En we hebben al de hoofdgroepen, die kun je evt ook inklappen als je ze niet boeiend vind.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Op zich vind ik het wel een idee om het een keuze te maken om bepaalde hoofdgroepen in plaats van ingeklapt in een tab te kunnen zetten, en alleen die hoofdgroepen die je het meest bezoekt in de 'main' tab te kunnen plaatsen (eventueel zelfs nog in een door jezelf gekozen volgorde) :)

Intentionally left blank

Verwijderd

Ik vind het ook wel een top-plan.

Bijv: als je in Softe Goederen zit, dan alle subcats te laten zien als tab.

[dus niet de hoofdgroepen]

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2009 22:00 ]

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

crisp schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 21:56:
Op zich vind ik het wel een idee om het een keuze te maken om bepaalde hoofdgroepen in plaats van ingeklapt in een tab te kunnen zetten, en alleen die hoofdgroepen die je het meest bezoekt in de 'main' tab te kunnen plaatsen (eventueel zelfs nog in een door jezelf gekozen volgorde) :)
Volgens mij moet je dat in de nieuwe template zelfs nog wel voor mekaar krijgen als je met customCSS aan de gang gaat (of in elk geval voor een groot deel).

Ik heb er alleen niet echt de tijd voor :P

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Met iets als greasemonkey en de nodige tijd kan dat allemaal. :P

Ik vind overigens een 'lijst + nog wat tabs'-navigatie voor hetzelfde ding nogal halfbakken, inconsistent en bijzonder awkward. Het overzicht is al redelijk te tweaken en als ik zelf snel naar een categorie wil knal ik wel een link in m'n bookmark toolbar. :)

{signature}

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Voutloos schreef op zaterdag 06 juni 2009 @ 12:31:
Met iets als greasemonkey en de nodige tijd kan dat allemaal. :P

Ik vind overigens een 'lijst + nog wat tabs'-navigatie voor hetzelfde ding nogal halfbakken, inconsistent en bijzonder awkward. Het overzicht is al redelijk te tweaken en als ik zelf snel naar een categorie wil knal ik wel een link in m'n bookmark toolbar. :)
Het is uiteindelijk een keuze die je, in wat ik voor ogen hebt, zelf kan maken. Het zal in elk geval schelen in het scrollen (in ruil voor een klik voor fora die je in een tab hebt weggestopt).

Intentionally left blank

Verwijderd

Overigens heeft Slashdot ook tabs voor hun nieuwsberichten: zie onderaan http://slashdot.org/

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Dus? Zij hebben ook een retetrage site, zullen we dat ook gelijk meenemen?
Of nee! Nog beter! Een javascript klokje, want dat hebben ze daar ook!
[/niet onder de indruk van de argumenten]

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Verwijderd

Wat een veel beter idee is om de lint bovenaan t.net/forum klikbaar te maken ala de ribbon van office 2007 i.p.v. dat het met een mouseover veranderd. Zal nogal wat miskliks schelen.

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 06 juni 2009 @ 22:03:
Wat een veel beter idee is om de lint bovenaan t.net/forum klikbaar te maken ala de ribbon van office 2007 i.p.v. dat het met een mouseover veranderd. Zal nogal wat miskliks schelen.
Ik vind onderaan beter: je leest immers topics van boven naar beneden. Beneden is ook meestal het einde van je activiteit in een topic, dus dan is onderaan tablint handiger om naar het volgende te gaan: dan weer naar boven te moeten scrollen.
Pagina: 1