[dislectie] hoeveel forum deelnemers heb je nodig om een peertje te vervangen ?
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Dan zou je die dingen op het forum kunnen vervangen door de forumgroepen als je de tracker aan hebt staan.
What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
En we hebben al de hoofdgroepen, die kun je evt ook inklappen als je ze niet boeiend vind.AW_Bos schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 20:37:
Persoonlijk is dit niet handig vind ik, omdat je extra moet gaan klikken om dan naar een hoofdgroep te gaan.
Intentionally left blank
Verwijderd
Bijv: als je in Softe Goederen zit, dan alle subcats te laten zien als tab.
[dus niet de hoofdgroepen]
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2009 22:00 ]
Volgens mij moet je dat in de nieuwe template zelfs nog wel voor mekaar krijgen als je met customCSS aan de gang gaat (of in elk geval voor een groot deel).crisp schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 21:56:
Op zich vind ik het wel een idee om het een keuze te maken om bepaalde hoofdgroepen in plaats van ingeklapt in een tab te kunnen zetten, en alleen die hoofdgroepen die je het meest bezoekt in de 'main' tab te kunnen plaatsen (eventueel zelfs nog in een door jezelf gekozen volgorde)
Ik heb er alleen niet echt de tijd voor
Ik vind overigens een 'lijst + nog wat tabs'-navigatie voor hetzelfde ding nogal halfbakken, inconsistent en bijzonder awkward. Het overzicht is al redelijk te tweaken en als ik zelf snel naar een categorie wil knal ik wel een link in m'n bookmark toolbar.
{signature}
Het is uiteindelijk een keuze die je, in wat ik voor ogen hebt, zelf kan maken. Het zal in elk geval schelen in het scrollen (in ruil voor een klik voor fora die je in een tab hebt weggestopt).Voutloos schreef op zaterdag 06 juni 2009 @ 12:31:
Met iets als greasemonkey en de nodige tijd kan dat allemaal.
Ik vind overigens een 'lijst + nog wat tabs'-navigatie voor hetzelfde ding nogal halfbakken, inconsistent en bijzonder awkward. Het overzicht is al redelijk te tweaken en als ik zelf snel naar een categorie wil knal ik wel een link in m'n bookmark toolbar.
Intentionally left blank
Verwijderd
Of nee! Nog beter! Een javascript klokje, want dat hebben ze daar ook!
[/niet onder de indruk van de argumenten]
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Verwijderd
Verwijderd
Ik vind onderaan beter: je leest immers topics van boven naar beneden. Beneden is ook meestal het einde van je activiteit in een topic, dus dan is onderaan tablint handiger om naar het volgende te gaan: dan weer naar boven te moeten scrollen.Verwijderd schreef op zaterdag 06 juni 2009 @ 22:03:
Wat een veel beter idee is om de lint bovenaan t.net/forum klikbaar te maken ala de ribbon van office 2007 i.p.v. dat het met een mouseover veranderd. Zal nogal wat miskliks schelen.